Povodom desete obljetnice svog uspješnog rada i stvaranja, dizajner Ivan Alduk je osmislio kampanju koja je objedinila snažne žene koje se razlikuju svojim stavovima, izgledom i životnim iskustvom. Tako su glavne zvijezde ove veličanstvene modne priče Jelena Rozga, Ana Radišić, Ivana Delač Đolo, Tihana Harapin Zalepugin, Lejla Filipović, Mara Bratoš, Kristina Krepela, Pamela Ramljak, Iva Šulentić i Anita Dujić, a prekrasne vizuale editorijala pogledajte u nastavku…
Jelena Rozga, Ana Radišić, Ivana Delač Đolo, Tihana Harapin Zalepugin, Lejla Filipović, Mara Bratoš, Kristina Krepela, Pamela Ramljak, Iva Šulentić i Anita Dujić, zvijezde su ove veličanstvene modne priče kojom dizajner obilježava deset uspješnih godina rada i stvaranja. Svaka je u svojoj raskošnoj večernjoj haljini, teatralna volumena i pročišćena, prepoznatljiva Alduk dizajna stvarana prema postulatima visoke mode, zasjala na izvrsnim fotografijama Jelene Balić koja je prije mnogo godina snimala i prvu Alduk kampanju.
Na taj je način izvrsno zaokružen jedan stvaralački ciklus kojim nas dizajner iz sezone u sezonu časti jer iz njegova studija godišnje izađe čak pet modnih kolekcija i kampanja koje snimaju najbolji hrvatski modni fotografi kao što su Šime Eškinja, Mare Milin, Jelena Balić, Franjo Matković i Decker&Kutić.


‘Ova je kampanja emocijama nabijen presjek moga desetogodišnjeg rada jer je objedinila snažne žene koje se razlikuju svojim stavovima, izgledom i životnim iskustvom, ali su neizostavan dio mog života, kao i Alduk brenda. One na izvrstan način predstavljaju moj rad i stav, miljama udaljen od senzacionalizma i površnosti. Suradnje, a onda i prijateljstva, ovjekovječena su na estetski izvrsnim fotografijama koje na dostojanstven način prikazuju moje viđenje moderne žene i hrvatske mode’, izjavio je dizajner povodom predstavljanja nove kampanje.



‘Nikad nije bilo lako stvarati, kreativno se nadilaziti iz projekta u projekt te osoviti uspješan modni brend, ali samim time svaki projekt i svaka pobjeda postaju duplo slađi. Mala zemlja i malo posebno tržište ne smiju nikome biti prepreka za snove ili alibij za neuspjehe, već poligon koji ćete prilagoditi sebi i stvoriti nove vrijednosti, sretne priče ovjekovječene ovakvim obljetnicama’, zaključio je poznati dizajner.





Fotografije: Jelena Balić