Make your day different

Logo Cover

Zalando genijalnom izložbom Mare Milin slavi modnu različitost i moć izražavanja, u ulogama modela našla su se poznata lica među kojima i Slavko Sobin…

Zalando, vodeća europska internetska modna i lifestyle platforma, dolaskom u Hrvatsku, obilježio je svoje kontinuirano širenje na nova tržišta, i to izložbom koja slavi domaću modnu kulturu i moć izražavanja. Izložba fotografija koje je snimila Mare Milin, jedna od najpoznatijih hrvatskih modnih fotografkinja, nadahnuta je različitim aspektima ljudske osobnosti. Ispred njenog objektiva stali su glumac Slavko Sobin, modna novinarka i jedna od prvih hrvatskih blogerica Ana Bacinger, prvi hrvatski plus-size model Lucija Lugomer, članica domaćeg queer kolektiva House of Flamingo, neponovljiva Roxanne Flamingo, lifestyle influencer Marko Medić te modeli Lidija Lešić i Karla Zelić.

Kampanja #FindYourAngle pokazuje svu raznolikost mode koju nudi Zalando, demonstrirajući ponudu stilova za svaku prigodu i u svakom pogledu. Inspirativna izložba prikazuje domaće modele, umjetnike i kreativce koji su najbolji predstavnici hrvatske modne kulture.

Fotografije su koncipirane kao razigrani modni diptisi, koji besprijekorno ocrtavaju ključne Zalando vrijednosti – raznolikost i uključivost.

Prva fotografija diptiha prikazuje portrete osoba kakve ih poznajemo u svakodnevici, dok su na drugoj snažno naglašeni različiti dijelovi njihovih ličnosti, odnosno postavljeni su u situacije i poze u kojima ih nismo naviknuti gledati.

Lucija Lugomer

Želja je bila prikazati da svi, promatrani iz više perspektiva, pokazujemo mnogo različitih strana karaktera, ali da smo u suštini sve to – upravo mi.

Ispred objektiva Mare Milin stali su glumac Slavko Sobin, modna novinarka i jedna od prvih hrvatskih blogerica Ana Bacinger, prvi hrvatski plus-size model Lucija Lugomer, članica domaćeg queer kolektiva House of Flamingo, neponovljiva Roxanne Flamingo, lifestyle influencer Marko Medić te modeli Lidija Lešić i Karla Zelić.

Lidija Lešić

 

Roxanne Flamingo

Izložba je otvorena sve do 28. rujna u poznatom zagrebačkom art baru Botaničar.

‘Moji planovi za postavljanje vlastite izložbe u Botaničaru početkom 2020. godine stavljeni su na čekanje, stoga nisam mogla biti sretnija kad sam godinu dana kasnije dobila poziv da budem dio Zalando launcha u Hrvatskoj i to upravo kroz izložbu na mom omiljenom mjestu u Zagrebu. Zaista sam uživala radeći na ovom projektu i mislim da su odabrani modeli za Find Your Angle savršeni’, izjavila je Mare Milin.

 

Marko Medić

Govoreći o modnim diptisima koji prikazuju različite strane svake osobe, Slavko Sobin rekao je: ‘Da se napravi stotinu različitih fotografija mene, uvijek sam to ja, jer iz svih nas izvire stotine likova, isto kao što ne možemo postati nijedan lik koji barem negdje u suštini nismo mi.’

Slavko Sobin

 

Karla Zelić

Zalando, vodeća europska modna i lifestyle internetska platforma, nudi sveobuhvatan modni asortiman koji se proteže od premium do high-street brendova, a sadrži sve, od bezvremenskih dizajnera do ulične mode uključujući brendove kao što su  Topshop, Vivienne Westwood, Moschino, See by Chloé, Michael Kors, Furla te adidas, ARKET, Monki, River Island i Levi’s.

Cilj platforme Zalando je biti europsko modno ishodište, koje će osnaživati domaće modne entuzijaste u izražavanju i istraživanju svojih individualnih modnih stilova.

Ana Bacinger

‘Mislim da je život dosadan ako svemu pristupamo iz istog kuta jer svako doba donosi svoj šarm. Zanimljivo je gledati kako se istovremeno vraćamo modnim stilovima iz nekih drugih razdoblja, ali i idemo naprijed! Danas kroz modu možemo izraziti različite poglede na život, ljubav, stav, a ponajviše ono što i sama predstavljam – ljepotu različitih veličina. Najvažnije u cijeloj priči je da se autentično izrazimo i svatko bi trebao imati puno i sigurno pravo na to’, kaže Lucija Lugomer koja se gotovo desetljeće zalaže za body positivity.

Lucija Lugomer

Jesenska kampanja najavljuje širenje Zalanda u nove europske zemlje, nakon dolaska u Litvu, Slovačku, Sloveniju te Hrvatsku. Zaokružena marketinška i komunikacijska kampanja kroz kreativan pristup naglašava kako Zalando uspijeva isporučiti modu za svaki dan, svaki stil i svaku priliku za oko 45 milijuna aktivnih kupaca na 23 tržišta.

Fotografije izložbe: Mare Milin
Stilist: Petar Trbović
Fotografije otvorenja izložbe: Jan Humski/promo





Slični članci