Make your day different

Logo Cover

FOTO: Zagreb dobiva multibrend store najprestižnijih svjetskih, modnih brendova namijenjenih muškarcima – Maria Man!

Na zagrebačkoj adresi u samome centru, u Dežmanovoj ulici br. 1, Zagreb i Hrvatska po prvi puta u svojoj povijesti dobivaju trgovinu najprestižnijih svjetskih, modnih brendova namijenjenu muškarcima – Maria Man!

Maria concept store u Dubrovniku i Zagrebu dobro su poznate adrese svim ljubiteljicama dizajnerske mode već više 17 godina a početkom svibnja 2024. godine i muškarci konačno dolaze na svoje s istim konceptom luksuznog minimalizma po kojem su ženske Maria trgovine poznate diljem svijeta.

.
.

Pomno odabrani it-komadi iz kolekcija najutjecajnijih svjetskih dizajnera i modnih kuća – Loewe, Balenciaga, Gucci, Saint Laurent, Bottega Veneta, Burberry, Moncler, Finamore 1925 i Common Projects – od sada su dostupni i kod nas u minimalistički uređenom interijeru koji potpisuje milanski studio arhitekture m2atelier.

Interijer muškog Maria storea zamišljen je kao miks različitih tekstura materijala – drveta, betona, kamena, stakla i metala – koji na 85 m2 čine oazu pritajenog luskuza s ambijentalnom rasvjetom i tonovima tamno smeđih i sivih boja, matiranih metalnih površina i reflektirajućih odraza u velikim ogledalima.

.
.

Atmosfera koja podsjeća na minimalistički uređen luksuzni penthouse nekog idealnog muškog stana savršena je kulisa za ono najbolje od najboljeg što nudi suvremena muška moda.

Sakoi od najfinije vune i ručno dovršene talijanske košulje, kašmirski puloveri i kožne jakne, elegantne cipele na vezanje i svilene kravate za urbane gentlemane kao i oversize hudice, šorcevi i šilterice, pernate jakne i pregršt najrazličitijih tenisica za obožavatelje streetwear stila funkcioniraju u besprijekornom modnom skladu u ponudi muškog Maria storea.

.
.

Lutke u izlozima izrađene od drveta i prirodnog lana potpisuje slavni talijanski brend Bonaveri čije figure tijela krase izloge najvećih svjetskih brendova od Milana i New Yorka do  Dubaija i Pariza a masivne mekane sjedeće elemente u prostoru jednako slavni talijanski arhitekt i dizajner Mario Bellini za B&B Italia.

Otvorenje nove trgovine prati i rebranding Maria storea s novim logotipom u zagasitoj nijansi tamno smeđe boje za koji je zaslužna svjetski poznata, domaća agencija Imago Ogilvy.

.
.

Nakon brojnih višegodišnjih upita o muškim kolekcijama brendova koje zastupa i prodaje u svojim ženskim trgovinama, vlasnica i idejna začetnica Maria storea Marija Obrvan, otvorenjem muškog Maria storea započinje novo poglavlje muške mode u hrvatskom glavnom gradu, baš kao i i u čitavoj regiji.

A, kako sama kaže: ‘Interes za mušku dizajnersku modu raste iz sezone u sezonu i bilo bi šteta ne iskoristiti sav potencijal i kontakte brendova s kojima surađujem već dugi niz godina i ne ponuditi muškim kupcima najjače svjetske brendove i na našem tržištu.’

.
.

Osim što prva muška Maria trgovina ovoga proljeća otvara svoja vrata u Zagrebu, uskoro slijedi i njegova on-line inačica lansiranjem novog Maria web shopa koji će, uz sve ženske brendove, svoju ponudu nuditi i u virtualnom obliku svim svojim muškim klijentima.

O dizajnu projekta Maria Man trgovine arhitekt Marco Bonelli (m2atelier):

Cilj je bio dizajnirati otvoreni tlocrt fleksibilnog karaktera koji, strateški spajajući vizualne i strukturalne elemente, fluidno nudi različite doživljaje prostora. Elegantni i vitki metalni sistemi za vješanje odjeće organizirani u ritmičkim intervalima duž zidova svojim grafizmom izdužuju i presijecaju prodajni prostor otkrivajući neočekivane uglove.

.
.

Ključnu ulogu u projektu igra svjetlost – duge, uske trake svijetla ugrađene u strop ističu dinamičnost prostorne artikulacije dok ostatak svjetlosnih elemenata naglašava raznolikost linearne sheme izložbenih površina suptilnim osvjetljenjem. Igra svjetlosti i sjena oživljava prostor stvarajući razigranu atmosferu.

Prirodni materijali poput drveta, kamena i prugaste žbuke na zidovima čitavom prostoru daju toplinu i taktilnost koja poziva na dodir. Ovi elementi odabrani su zbog svoje održivosti i trajnosti naglašavajući bezvremensku kvalitetu idejnog rješenja projekta.

 

.
.
.
.
_
:
:
_

FOTO: Duško Vlaović

 


Hzzo


Slični članci