Make your day different

Logo Cover

7 brzih načina za savršen izgled na ljetovanju

Ako želite izbjeći nadutost i u svakom kupaćem kostimu izgledati sjajno, slijedite ovih par pravila i opustite se

Plaža je mjesto opuštanja i uživanja u predivnim sunčanim danima, ali ponekad se ne možemo opustiti zbog «velikog» trbuščića. Dok je nekima trbuh stalno ravan, drugima je nadut. Za to nije razlog prevelika količina hrane ili debljina, nego navike koje uzrokuju nadutost, a samim time i nelagodu i neopuštenost.

1.Izbjegavajte gazirana pića

Za hladnim gaziranim pićima često posegnemo kako bismo se osvježili i zasladili. No, ova pića su puna šećera i plinova od kojih vam je trbuh kao balon. Zamijenite gazirano s vodom koju možete aromatizirati s limunom, đumbirom ili krastavcem. Druga opcija su hladni čajevi poput zelenog, crnog ili od mente.

@patrycja_dmp


2. Izbjegavajte unos povrća koje nadima

Ukusno povrće koje volimo koristiti u kuhinji može biti uzrok nadutosti. Iako je iznimno zdravo, povrće poput cvjetače, brokule, luka, kupusa, celera uzrokuje nadutost. Njih je dobro zamijeniti povrćem koje djeluje «mirnije» za vašu probavu kao što su tikvice, mrkva, paprike. Ovo ne znači da iz svoje prehrane izbacite povrće koje napuhuje, nego da ga izbjegavate prije odlaska na plažu.

@simone.nutrition.health

 

 

3. Recite ‘NE’ slatkišima

Slatke stvarčice nam izmame osmijeh na lice i zaslade nam dan, no postoji veliko «ALI». Te slatke stvarčice znače preveliki unos šećera koji može dovesti do zadržavanja vode i nadutosti. Onaj mali paketić bombona u torbi za plažu zamijenite s bananom, narančom, breskvom ili datuljama.

@lailamchef5

 

4. Alkohol zamijenite aromatiziranom vodom

Osim što postoji puno negativnih strana alkohola, on i napuhuje. Ako se odlučite na koktel ili se želite opustiti, budite spremni da ćete izgledati pomalo otečeno. Alkohol ima diuretski utjecaj koji istodobni vodi do nakupljanja vode i otečenosti. Zamijenite ga s nekim prirodnih sokom, aromatiziranom vodom ili čajem.

@paju_la

 

5. Smanjite unos soli

Već je poznato da je prevelik unos soli štetan zbog više razloga. Jedan od njih je što zadržava vodu u organizmu pa možete na dijelovima izgledati punašno. Nemojte pretjerati sa soljenjem hrane, a u svoje obroke ubacite namirnice s puno kalija poput banana, avokada, papaje i dinje.

@avacatering


6. Unosite manje obroke i sporije žvačite

S prevelikim porcijama se lako pretjera, uzimajte male porcije raznovrsne hrane u više navrata. Potrudite se da na tom tanjuru bude od svega pomalo – povrća, voća, orašastih plodova, ribe. Također je važno da jede sporo i dobro prožvačete hranu. Brzim jedenjem i neprožvakanim gutanjem može doći do gutanja zraka i nakupljanja u trbuhu.

@indie.indie.cindy


7. Smanjite unost ugljikohidrata i izbjegavajte začinjenu hranu

Preljuta hrana može iziritirati vaš probavni sustav i učiniti vas nadutim. Kuhajte i konzumirajte jednostavna jela, s malo ljutine i začina. Veliki unos ugljikohidrata će vas napuhati jer oni zadržavaju vodu. Potrudite se u svojim porcijama smanjiti unos namirnica poput krumpira, kruha ili nekog drugog tijesta. Umjesto toga možete ubaciti smeđu rižu koja pristaje u mnogo kombinacija.

@zumaorganic

Poslušajte naše savjete i sigurni smo kako ćete već za par dana biti ćete mnogo zadovoljniji odrazom u vašem ogledalu. Brzi rezultati će vas dodatno potaknuti u namjeri da potpuno promijenite vašu prehranu i okrenete se zdravom lifestyleu, a jednom kada vidite sve benificije zdrave prehrane nećete se vraćati lošim navikama.

Fotografije: Instagram, Jeanne Damas Instagram


Hzzo


Slični članci