Rosie Huntington-Whiteley, supermodel i poduzetnica poznata po svom nenadmašnom stilu, upravo je postala prva globalna ambasadorica Gisoua. Brend je 2015. osnovala influencerica Negin Mirsalehi, inspirirana obiteljskom tradicijom pčelarstva, a danas je Gisou sinonim za luksuznu njegu kose koja spaja prirodu i high-tech formulu…
‘Kosa je moj najvažniji oblik samoizražavanja,’ otkrila je Rosie Huntington-Whiteley, dodavši kako Gisou vidi kao brend koji nudi više od njege, priliku da kroz kosu ispriča priču.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Negin je pak opisala Rosie kao savršenu ambasadoricu, jer njezina elegancija i iskrenost utjelovljuju vrijednosti brenda.
Uz ovu suradnju stiže i beauty novitet o kojem se već priča: Honey Milk 5-in-1 Styling Cream. Ova multifunkcionalna krema istovremeno hidratizira, zaglađuje frizz, štiti kosu od topline do 230 °C, produžuje postojanost frizure i daje onaj glossy ‘glazed’ efekt.
Formula je obogaćena Gisouovim prepoznatljivim Mirsalehi medom, mliječnim proteinima i hijaluronskom kiselinom, triom koji kosu čini snažnijom, sjajnijom i zdravijom.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Celebrity frizer Shon Hyungsun Ju, koji je kremu isprobao na setu kampanje s Rosie, već je oduševljen: kosa, kaže, odmah izgleda glossier i podatnija.
Honey Milk 5-in-1 Styling Cream dostupan je od 22. kolovoza 2025. na Gisou.com te u Sephora i Space NK trgovinama.
Inače, Rosie je otkrila i neke svoje trikove kojih se pridržava kako bi joj kosa ostala bujna, njegovana i lijepa. Jedan od njenih najdražih beauty trikova: nagne glavu naprijed dok suši kosu te koristi okruglu četku, rezultat je prekrasan volumen i lagani salon efekt kod kuće.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Kosu ne pere svakodnevno, najviše puta tjedno i koristi šampon protiv gubitka kose kad je potrebno.
Foto: Instagram