Make your day different

Logo Cover

Želite li poboljšati psihičko i fizičko zadovoljstvo? Poznata blogerica otkriva koje su 3 navike zajednička rutina svih zdravih (i sretnih!) ljudi….

Jeste li se ikad zapitali trebate li biti dio baš svakog fitness trenda ili kupiti svaki proizvod koji promovira poboljšanje zdravlja? Dok fizičko i mentalno zdravlje sve više dolaze u fokus javnosti, nije rijetkost da se izgubimo u praćenju najnovijih zdravstvenih preporuka. Prije nego što pomislite na odustajanje na putu do najzdravije verzije sebe, proučite koje 3 navike su zajedničke svim zdravim ljudima, a i vama će lako ući u rutinu…

Iako je svaki organizam individualan i traži različite potrebe pri jačanju i održavanju zdravlja, određene navike zdravih ljudi mogu se svesti pod zajednički nazivnik. Kao što je blogerica Alyssa Atkinson istaknula u svojoj kolumni za Medium, brige o zdravlju nikad dosta.

@xoxotsumi

Moguće je da ste i vi poput nje: redovito vježbate, konzumirate uravnotežene obroke, spavate dovoljno i unosite puno tekućine, a s druge strane ipak ispijate previše kave, stresirate se zbog neispunjenog perfekcionizma ili nekih drugih životnih briga.

Bez obzira jesu li vam dobre i loše navike slične Alyssinima ili ne, put do zdravlja možete započeti istraživanjem navika super-zdravih ljudi.

 
@carodaur

Koje su to navike možete pročitati u nastavku, a potom ih uklopite u svoj životni stil na način koji vam najviše odgovara.

 

1. Prakticirajte ova 2 tipa fizičke aktivnosti

  Advertisement
  Advertisement
  Advertisement
  Advertisement
  Advertisement
  Advertisement

Angažiranje u bilo koji oblik sporta ili rekreacije presudno je za zdravlje, ali s druge strane važno je ustanoviti što je svakom tijelu potrebno za napredak i pronaći zlatnu sredinu vježbanja. Da se ne biste preopteretili ili podcijenili vlastite sposobnosti, možete angažirati privatnog trenera koji će vas istesati prema posebnom programu.

@carodaur

Za početak, dovoljno je znati da svaka osoba kroz tjedan mora uključiti izvođenje vježbi za jačanje mišića, ali i aerobne aktivnosti. Prema smjernicama za fizičku aktivnost za Amerikance iz 2018. optimalno trajanje aerobnih vježbi kroz tjedan je 150 minuta umjerenog intenziteta; odnosno 75 minuta visokog intenziteta.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Caroline Daur (@carodaur)

Primjerice, možete odabrati brzo hodanje u trajanju od trideset minuta ili trčanje petnaest minuta svakog dana, ali uz to potrebno je odraditi minimalno dva treninga snage u tjednu.

Kad ove smjernice pretvorite u rutinu, možete ih dalje nadograđivati prema vlastitoj izdržljivosti. Jednako tako, vježbe za jačanje mišića možete izvoditi koristeći snagu vlastitog tijela, a kad ojačate, uložite u pomagala poput utega, bučica i traka za vježbanje.

2. Svakodnevno konzumirajte ovu specifičnu hranu

U abecednom nabrajanju vitamina koji su nužni svakom tijelu za zdravlje, iznimno je važno stići do vitamina K. On je zaslužan za jačanje kognitivne funkcije a zeleno povrće najbolje osigurava njegov unos.

@evolve.health.illawarra

Bilo da se odlučite za zeleni smoothie svakog jutra, ili povrće poput kelja, špinata, brokule, celera ili graška priložite uz ručak ili večeru, dugoročno ćete se osjećati puno bolje jer ćete osigurati unos vitamina K, između svih ostalih.

Psihičko zdravlje od jednake je važnosti kao fizičko, a i međusobno su uvjetovani kod većine osoba. Svakodnevnom konzumacijom zelenog povrća moglo bi se reći da ćete ‘ubiti dvije muhe jednim udarcem’ i tako unaprijediti svoje zdravlje u cijelosti.

@dherbs

3. Smijte se bez obzira na sve, i kad vas ne gledaju

Iako zvuči kao klišej, smijeh uistinu je lijek. Alyssa Atkinson u ovom se savjetu pozvala na trenera Scotta Weissa koji tvrdi da se sretni ljudi dnevno nasmiju do 50 puta, iako je prosjek samo 20 puta dnevno.

Dati sebi mogućnost za sreću i osjećaj ispunjenosti veže se uz ciljeve koje si odredite. Ako su previsoki, nikad nećete biti potpuno zadovoljni i uskratit ćete si jednu važnu naviku na putu do zdravlja – smijanje.

@livingforgoldmoments

Što god vam rekli, nemojte skrivati smiješak čak ni u neugodnim situacijama jer ćete si tako omogućiti napredak i stvaranje pozitivne slike o bilo kojoj situaciji. To se odnosi i na vježbanje – vjerujemo da vam je prilikom intenzivnog vježbanja najmanje stalo do smijanja, ali blogerica Caro Daur u svojem fitness programu vas na to redovito poziva.

U slučaju da ne znate otkud krenuti u privikavanju na ove navike, prošetajte do trgovine po dozu vitamina K, a potom se možete okrenuti jednom od njezinih videa za jačanje snage. I naravno, kamo god krenuli, ponesite osmjeh sa sobom!

Pogledajte VIDEO:

 

Pripremila: Silvija Valjin
Foto: Instagram

Slični članci