Pristupačni brendovi mode svaki tjedan lansiraju novu kolekciju i apsolutno diktiraju trendove u streetstyleu. Međutim, upravo zbog toga nailaze na niz poslovnih problema, koje bi nova zvijezda na tržištu – Choosy, mogla izbjeći. Svakako provjerite zašto biste trebali zapamtiti to ime…
Na modnom nebu svako malo doživljavamo modne revolucije koje zamru jednako brzo i glasno kako su i stigle, zahvaljujući brendovima koji više ne mare za dvije glavne sezone u godini – one proljeće/ljeto i jesen/zima. Ne, oni nove trendove i kolekcije izbacuju na tjednoj bazi znajući da moderno društvo jednostavno neće odoljeti novinama i želji da se moda prati pod svaku cijenu.
No, iako im je zarada pozamašna, društvo ipak dovoljno odolijeva, pa se modna carstva sustavno muče s troškovima neprodane robe koju čak i spaljuju jer je više nemaju gdje skladištiti, a to je veliki problem modne industrije. Posebno brendova koji se baziraju na masovnoj proizvodnji za cijeli planet, pa tako neka moda prođe dobro, a neke krpice jednostavno ostanu zaboravljene kao lanjski snijeg.
Ili, reći ćemo u modernom modnom žargonu, zaboravljene kao prošlotjedna moda.
A da bi taj poslovni problem u potpunosti preskočili, moderni se brendovi sve više oslanjaju na društvene mreže s kojih crpe užasno važne podatke za svoju proizvodnju. Naime, prema sustavu lajkanja, taganja i izravne narudžbe po veličini i boji, dobiva se točan uvid u to koliko komada odjeće treba proizvesti da bi se mase namirile, a da ne ostane puno ‘ostatka’, pa se tako pojavilo i ime Choosy.
To je, navode modni znalci, brend koji obećava stalne nove trendove, na temelju realnog sviđanja tržišta te će svaka otprilika dva tjedna pustiti u modu nove kolekcije, s pristupačnim cijenama i stalnim redizajniranjem najpopularnijih komada.
A to je idealna prilika da sa samo nekoliko klikova sebi priuštite nove high street krpice, a navodno ni najskuplji komadi neće biti skuplji od 100 dolara.
Za brend iz samog srca mode – njujorškog Manhattana, ova priča doista zvuči privlačno.
![](https://cover.style/hr/wp-content/uploads/2018/06/33904598_246763679211093_6282874182896189440_n.jpg)
![](https://cover.style/hr/wp-content/uploads/2018/06/32443747_1853489448284269_4674168524044763136_n.jpg)
![](https://cover.style/hr/wp-content/uploads/2018/06/32763926_179835279398930_9143024378546487296_n.jpg)
![](https://cover.style/hr/wp-content/uploads/2018/06/32241161_397348237447792_86723459949789184_n.jpg)
![](https://cover.style/hr/wp-content/uploads/2018/06/29089742_176465912992617_7553432165975851008_n.jpg)
![](https://cover.style/hr/wp-content/uploads/2018/06/29717343_1652154974872417_4882328061120348160_n.jpg)
![](https://cover.style/hr/wp-content/uploads/2018/06/31310791_777797895759953_790063649325580288_n.jpg)
![](https://cover.style/hr/wp-content/uploads/2018/06/28765727_131962427637718_45550864068247552_n.jpg)
Fotografije: Instagram