Make your day different

Logo Cover

Vodeći regionalni pekarski lanac maloprodaja predstavio okusima svijeta inspirirane novitete i pokrenuo nagradnu igru među kojima je glavna – put na Tajland

Nova kolekcija Mlinarovih gastro delicija predstavlja spoj autentičnih okusa iz raznih krajeva svijeta. Svaki proizvod osmišljen je s pažnjom i strašću za vrhunskim okusima. Posebno se ističe zvijezda novog asortimana – sourdough kruh s kiselim tijestom i proklijalim žitaricama, koji je već izazvao oduševljenje među kupcima svojom jedinstvenom kombinacijom okusa i tekstura.

U novouređenom showroomu u Zagrebu, Mlinar, vodeći regionalni pekarski lanac maloprodaja, predstavio je najnovije kreacije inspirirane okusima svijeta, dodatno obogaćujući svoj raznolik asortiman.

.
.

Moderno dizajnirani showroom, u sklopu kojeg se nalazi i Mlinarov razvojni laboratorij, na jedan dan postao je mjesto druženja i gastronomskog putovanja svijetom, okupivši brojne goste, novinare i influencere, koji su imali priliku kušati Mlinarove novitete i sudjelovati u pokretanju nagradne igre ‘Okusi svijeta u Mlinaru’.

Predstavljeni su slatki i slani noviteti: hrskavi ‘sourdough kruh’, talijanski ‘sendvič s mortadelom i pistacijom’, grilani ‘panini sendvič’ te izvrsna ‘focacca’.

Kristina Marija Jurčić (rukovoditelj marketinga i razvoja Mlinar) Luka Katić (Mlinar)
.

Gosti su uživali u mirisnom ‘bavarskom perecu’, egzotičnom ‘azijskom štapiću“, ali i poznatom ‘bureku’ koji je u novoj interpretaciji obogaćen svježim tikvicama. Slatki belgijski ‘štapić s lješnjacima’ oduševio je prisutne kao i nova Mlinarova poslastica, čokoladna ‘Babka’ koja je tom prigodom premijerno predstavljena.

Rukovoditeljica Službe marketinga i razvoja u Mlinaru, Kristina Marija Jurčić, istaknula je: ‘Mlinar danas nije samo mjesto gdje se proizvode kruh i peciva, već je i centar inovacija. Uvijek smo u potrazi za novim okusima, teksturama i načinima prezentacije da zadovoljimo sve zahtjeve naših kupaca. Naši tehnolozi neprestano eksperimentiraju s recepturama i traže savršenu ravnotežu tradicionalnih sastojaka i modernih tehnika. Vjerujemo da nas izdvaja naša sposobnost da predvidimo potrebe naših kupaca i da im pružimo proizvode koje žele prije nego što ih sami traže.’

Katić Luka
.

Iskusni Mlinarovi tehnolozi vodili su goste kroz degustaciju otkrivajući zanimljive priče i tehnološke detalje iza stvaranja novih proizvoda.

Posebno oduševljenje prisutnih izazvao je Mlinarov ‘sourdough kruh’, ručno izrađen s domaćim kiselim tijestom, koji postiže savršenu harmoniju okusa i teksture kroz proces hladne fermentacije od minimalno 15 sati.

Luka Katić i Josip Jelinić
.

‘Ovakav pristup proizvodnji kruha vraća nas tradicionalnom načinu pečenja, onako kako su ga radili naši stari, što dodatno naglašava njegovu kvalitetu i nutritivnu vrijednost’, pojasnio je tijekom degustacije tehnolog Luka Katić, jedan od zaslužnih što je ovaj izvanredan sourdough kruh stigao na police Mlinarovih trgovina.

.
.

Osim novog sourdough kruha koji proteklih godina doživljava veliku popularnost među ljubiteljima zdrave prehrane, predstavljena je sočna focaccia te gurmanski sendviči inspirirani Italijom, ‘sendvič s mortadelom i pistacijom’ te grilani ‘panini sendvič’ koji je nastao po uzoru na talijanski klasik, a u Mlinarovoj verziji dolazi s finom kuhanom šunkom, cheddar topljenim sirom, ukusnom mozarellom i kiselim krastavcima.

.
.

Josip Jelinić, tehnolog u Mlinaru, dalje je predstavio raznolike slane novitete:  ‘azijski štapić’, inspiriran popularnom azijskom kuhinjom, koji nudi specifičan okus hrskavog punjenog tijesta s mnoštvom povrća i sočnog svinjskog mesa, upotpunjen sweet chilli umakom.

.
.

‘Burek motani s tikvicom’, tradicionalni bosanski specijalitet, osvaja hrskavošću i sočnošću, kombinirajući domaći kravlji sir i svježe tikvice te ‘bavarski perec’ s krupnom soli, savršeno sjajne smeđe glazure, mekan i hrskav istovremeno, omiljeno pecivo koje se može jesti tijekom cijele godine.

Predstavljeni su i slatki noviteti – kremasti belgijski ‘štapić s lješnjacima’ i najnoviji Mlinarov dragulj – čokoladna ‘Babka’, ukusni brioche kolač, koji vuče korijene iz Poljske.

Babka, što na poljskom znači baka, predstavlja slatki pleteni kruh koji se tradicionalno priprema za vrijeme Uskrsa i drugih blagdana.

Josip Jelinić
.

No, ljubitelji ove poslastice traže svaku priliku da uživaju u njoj, a njezin izvanredan sočan okus mami osmijeh na lica i vraća nas u dane kada su bakine slastice bile sinonim za sreću.

Uskoro će Babka biti dostupna u svim Mlinar prodavaonicama, omogućujući kupcima da uživaju u ovoj tradicionalnoj delikatesi.

Jelinić Josip Suzy Josipović i Katić Luka
.

Uz degustacije Mlinarovih noviteta, gosti su imali priliku upoznati se s proizvodnim procesom u Mlinarovom pogonu te sudjelovati u kreativnoj radionici ukrašavanja focaccie.

U sklopu kampanje, organizirana je velika nagradna igra, koja traje do 18. svibnja.

Domagoj Jakopović – Ribafish
.

 

Sve što sudionici trebaju, jest isprobati sedam zamamnih Mlinarovih noviteta inspiriranih najpoznatijim recepturama iz svih krajeva svijeta.

Zaštitno lice kampanje, Kristijan Iličić, poznati travel bloger i snimatelj koji je posjetio više od 193 države svijeta, obratio se okupljenima s Tajlanda i pozvao ih da isprobaju nove Mlinarove svjetske okuse i zaigraju nagradnu igru u kojoj mogu osvojiti vrijedne nagrade, a glavna je putovanje u Tajland za dvije osobe u organizaciji Nomadik Travela i Kristijana Iličića osobno. Više o nagradnoj igri možete saznati ovdje.

 

Pogledajte FOTO galeriju:

.
.
..
.
.
.
Suzy Josipović i Sandra Njavro
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ana Brodjanac
Ana Brodjanac

Foto: Mlinar

 

 

 





Slični članci