Make your day different

Logo Cover

Valentino nas novom kampanjom vraća u 90 – te godine prošlog stoljeća

Talijanska kuća visoke mode Valentino, predstavila je službene vizuale za proljetnu kolekciju koja baš kao i predstavljeni uradci odišu cool retro prizvukom oglašivačkih trendova 90-ih. Najupečatljiviji dokaz tome dakako su intrigantne torbe za koje bi se moglo reći gotovo sve, osim da ih karakterizira decentnost a u nastavku doznajte zašto o Valentinu ponovno priča cijeli svijet…

Besramna logomanija nastavlja se i u 2018. godini, a dolazi bezbroj varijacija. Valentino se primjerice poigrava kombinacijom predimenzioniranog printa slova VLTN na odjeći i torbicama, a rezultat su crne kožne torbice za koje se već sada nagađa da će postati veliki prodajni hit.

 

 

Nepisano je pravilo u svijetu modnog oglašavanja da ako se na barem jednoj fotografiji u reklami ne pojavi netko iz obitelji Hadid, posao nije dobro obavljen, pa se tako i u ovoj kampanji pojavljuje Gigi Hadid, ali i Adut Akech, Felice Noordhoff, Oumie Jammeh, te Rianne Van Rampaey.

 

A post shared by Valentino (@maisonvalentino) on

Za kampanju je zaslužan cijenjeni kreativni dvojac Inez & Vinoodh, a službene fotografije iz nove Valentino kampanje otkrite u nastavku:

 

Fotografije: Press












Slični članci