Make your day different

Logo Cover

U potrazi ste za mirisnim potpisom? Ovaj francuski niche brend parfema napokon je dostupan u Hrvatskoj, i njima ćete uživati svaki put iznova

Pri odabiru omiljenog parfema, osobito za određenu sezonu, pažnja će većini vas sigurno ići u smjeru traženja nečeg drugačijeg, specifičnog, ali da se stapa s mirisom vaše kože i odgovara stilu koji nosite. Odabir parfema je umjetnost, koja uz malo vođenje može rezultirati savršenstvom u kojem ćete uživati svaki put iznova nanoseći svoj mirisni potpis (ili više njih).

Francuski niche brend D’Orsay Paris upravo je brend koji spaja sve ono što volimo; tradiciju dugu dvjesto godina i note koje slave urbanost te nosivost.

Njegov originalni osnivač, Alfred d’Orsay, bio je veliki kreativac i pravi renesansni čovjek, koji je uživao u mnogim hobijima i preokupacijama.

Njegova priča seže u davnu 1800. godinu, kad je očaran zabranjenom ljubavi koju je osjećao prema Marguerite Blessington, kreirao parfem koji slavi njihovu ljubav s tendencijom da njih dvoje čak i isto mirišu.

Tada je to svakako bilo ‘forward thinking’ razmišljanje, kao i početak postojanja unisex parfema, koje mogu nositi oba spola.

D’Orsayev je hobi prerastao u ozbiljnu posvećenost kreiranja mirisa, čime dobivamo početak priče brenda D’Orsay Paris, koji do dan danas nosi poruku unikatnosti, zavodljivosti i originalnog pristupa.

Shot with NOMO CAM FR2.

Njegovi parfemi u dalekoj prošlosti nisu osvajali ljude u Parizu i Londonu isključivo zbog svega već spomentog, nego su oduševljavali i izgledom, predivnim kristalnim bočicama; visokokvalitetnim sastojcima te činjenicom da su se proizvodili u privatnoj tvornici.

Neki od njih i dan danas su u ponudi brenda.

Primjerice Tilleul iz 1915. godine u 1995. je reinterpetiran u ‘Vouloir être ailleurs. C.G.’

Alfred d’Orsay kretao se u društvu najvećih mislioca i kreatora tog vremena kao što su Lord Byron, Alexandre Dumas, Victor Hugo, George Sand, Charles Dickens pa čak i Napoleon III., a bio je poznat po osebujnom stilu odijevanja na čemu su mu često zavidjeli i muškarci i žene, osobito kad bi se pojavio u jednom od svojih salona.

Crtao je, radio skulpture; možemo ga povezati uz sve djelatnosti koje iziskuju maštovitost i inovaciju.

D’Orsay Paris 2015. godine preuzima i iznova brendira mlada Francuskinja Amélie Huynh, koja zadržava unisex pristup mirisima.

Kreiranje i spajanje nota prepustila je vrhunskim poznavateljima i nosevima kao što su Olivia Giacobetti, Mark Buxton, Karine Chevalier, Bertrand Duchaufour, Fanny Bal i Vincent Ricord zbog čega je D’Orsay i dalje brend koji je kontradiktoran, sofisticiran te izaziva emocije, zavodi, iznenađuje.

Amélie Huynh

Svaki D’Orsay parfem kreira se tako da reinterpretira atmosferu posebnih trenutaka među ljubavnicima, a u svakom imenu koristi se određena fraza, iza koje stoje inicijali osobe koja ju je izrekla i koja nikad neće biti otkrivena.

Što dodatno naglašava mističnost.

U dvjesto godina postojanja kuća D’Orsay lansirala je oko pedesetak mirisa od kojih su se neki prodali i po pet milijuna primjeraka.

Osim parfema, u LAB-u su dostupni mirisi za dom i mirisne svijeće s D’Orsay Paris potpisom, specifični po tomu što su intuitivno kreirani za korištenje u određeno doba dana.

Istražite ih u zagrebačkom LAB-u u Dežmanovoj 2 ili na www.the-lab.hr

Foto: promo






Slični članci