Make your day different

Logo Cover

Tatjana Dragović vratila se staroj ljubavi! Uz Jelenu Rozgu i Graciju Filipović jedna je od tri žena jakih, a različitih karaktera u kampanji domaćeg brenda

Novom kampanjom za proljeće 22 nagrađivani dizajneri Kliškinić i Šabarić pokazuju različite načine na koje žene nose KLISAB

KLISAB, nagrađivani hrvatski brend nove generacije, kampanjom za kolekciju proljeće 22 pokazuje inkluzivnost koju svojom estetikom zastupa. Tri žene jakih, a različitih karaktera i modnih osobnosti – Jelena Rozga, Tatjana Dragović i Gracija Filipović – u dizajnu iz nove KLISAB kolekcije zadržale su vlastiti stilski ID, pri tom jednako uspješno izražavajući vizualnost prepoznatljivu za brend.

Tatjana Dragović

‘Svjesni smo da, u trenutku kad kolekciju predstavimo, naš dizajn uzima neki svoj, autonomni put koji niti možemo niti želimo zajamčiti. Dapače, oduševljava nas kad vidimo KLISAB dizajn stiliziran na nama neočekivan način’, kažu Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić.

Nova kampanja izraz je upravo te otvorenosti koju KLISAB odjeća ima.

Jelena Rozga

Takva prilagodljivost KLISAB odjeće vlastitom stilu dolazi intuitivno jer je ishodište ovog dizajna uvijek klasik koji je preinačen do suvremenog i prepoznatljivog rješenja. KLISAB sakoi, baloneri ili odijela tako su investicija u garderobi koja prelazi okvire trendova.

Gracija Filipović

U proljetnoj sezoni ističu se ručno oslikani baloner i sako te sivo odijelo s bijelim konturama.

Tatjana Dragović i Jelena Rozga

Foto: Filip Koludrović/promo





Slični članci