Make your day different

Logo Cover

Put do veće produktivnosti počinje od čistog ureda! Prema riječima stručnjaka, ovih 10 stvari trebali biste što prije ukloniti s radnog stola

Loša kava iz aparata, kolegice i kolege koje zabadaju nos u vaš posao, nepristupačan šef… Razloge za neugodnu radnu atmosferu možemo naći svuda oko nas. Ipak, nekad je puno važnije krenuti od sebe – dovedite svoj ured do besprijekorne čistoće, budite primjer drugima i vrlo brzo ćete početi primjećivati veću učinkovitost na poslu. Proljetno čišćenje ureda započnite tako da se riješite ovih deset predmeta…

Sve više terapeuta, uz dizajnere interijera, upućuje na važnost urednosti prostora u kojem djelujemo za naše mentalno zdravlje. Prenapučen i neuredan ured lako vas zavede u neorganizirano stanje uma, jer se čini kao da se svaka stvarčica u okruženju bori za vašu pažnju.

Kako biste jednostavnije posložili prioritete na poslu i pokazali dobar primjer profesionalnosti, krenite s čišćenjem ureda od nepotrebnih i nagomilanih stvari, uključujući ovih deset.

@ifurnish_frisco

Neupotrebljiva uredska pomagala

Istrošene kemijske, olovke kraće nego prsti, klamerica koja funkcionira tek iz petog pokušaja… Sve izbacite van! Odlazak u papirnicu pruža ugodno iskustvo jer podsjeća na školske dane pa ga nemojte više odgađati te investirajte novac u kvalitetne i dugotrajne uredske potrepštine koje će vam olakšati svakodnevno obavljanje posla.

Razbacani sitniš

Bilo da vaš ured ima čistačicu ili ste za čišćenje zaduženi sami, razbacane hrpice kovanica nikome ne idu na ruku. Sitniš za kavu ili parking primjereno je držati u novčaniku, a možete i početi suptilno štedjeti tako da sve kovanice ubacujete u posebnu posudicu. Do godišnjeg odmora uštedjet ćete za odličan provod!

@pinamarlene

Vizitke

S odumiranjem telefonskih imenika polako dolazi kraj i vizitkama. One brojeve koji su vam važni zapišite u (digitalni!) rokovnik, dok ćete ostale kontakte uvijek moći uguglati i tako pronaći sve potrebne informacije. Preskočite ovaj savjet jedino ako su vam vizitke uredno organizirane ili ih uistinu aktivno koristite.

Višak uredskog materijala

Razmislite, koliko vremena će biti potrebno da iskoristite sve neotvorene post-it papiriće koje čuvate u ladici, kao i silne spajalice? Ako još uvijek čuvate tintu za žig, pet vrsta škarica i tri tube lijepila, donirajte ih neprofitnoj organizaciji, školi ili vrtiću. Sačuvajte tek onoliko koliko vam je dovoljno za godinu dana.

@ariviere

Rokovnici, kalendari i dekoracije tuđih tvrtki

U redu je cijeniti tvrtku koja vam pruža osiguranje, banke u kojima imate otvoren račun ili agenciju za nekretnine s kojom ste poslovali, ali ne morate se ponašati kao njihov promotor. Rokovnike iz 2017. godine i slične (neiskoristive!) predmete također darujte nekome tko će im pronaći namjenu.

Ormarić za kartoteku

Imate li kvalitetnu sigurnosnu kopiju sustava i organiziran hard disk s dovoljno prostora, ne morate čuvati kopije papirologije. Manja kutija za dokumente bit će sasvim dovoljna za ono što je vrijedno sačuvati, odnosno papire vezane za pravne i porezne odnose.

@ariviere

Uvenulo cvijeće ili nešto što bi trebalo biti živo, a nije

Istini u oči, ukrasni kaktus neće magično oživjeti, a ni orhideja neće procvjetati ako joj ne omogućite uvjete za to. Riješite se uvenulih biljaka kako biste dobili prostor za nove koje će vam automatski uljepšati ured.

Obuća

Umjesto da gomilate neudobne cipele, čija je jedina svrha čekanje posebnih prilika u uredu, investirajte u obuću koja zadovoljava formu i funkcionalnost. Cipele za vožnju, poslovni sastanak i uobičajen dan u uredu lako mogu biti zamijenjene jednim parom stajliš tenisica, koledžica ili cipela s punim potpeticama koje vas neće tako brzo nažuljati.

@ariviere

Posude za hranu

Priprema hrane unaprijed prilično je praktična, ali prava ušteda započet će tek kad nabavite torbu u kojoj svoj ručak možete donijeti na posao i isti dan posudu vratiti kući. Osim nepotrebnog zauzimanja uredskog prostora, u ovom slučaju postoji opasnost od nakupljanja bakterija ako niste dobro oprali posudu u kojoj ste si ponijeli ručak.

Previše fotografija i sličnih predmeta sentimentalne vrijednosti

Zlatno pravilo profesionalizma leži u odvajanju poslovnog od privatnog života. Poneki okvir s fotografijom obitelji i prijatelja je sasvim u redu držati na uredskom stolu, barem kao oblik motivacije, ali to ne znači da ured možete pretvoriti u malo carstvo uspomena, piše The Business of Women Entrepreneurs.

@furniture_odk

Pripremila: Silvija Valjin / Foto: Instagram





Slični članci