Make your day different

Logo Cover

Popularni dječji brend iza kojeg stoji Izabel Kovačić lansirao bajkovitu kolekciju, idealnu za razigrane dane koji nam pristižu…

Lunilou smo zadnjih 5 godina upoznali kroz prepoznatljiv minimalistički dizajn te kroz najkvalitetnije materijale 100% organskog pamuka te inovativnog recikliranog polyamida koji su koristili u prekrasnoj kolekciji kupaćih kostima. Riječ je o sve popularnijem dječjem brendu iza kojeg stoje Izabel Kovačić, supruga proslavljenog nogometaša Matea Kovačića, i njena sestra Ivana Čirjak.

Lunilou je jedan od popularnijih hrvatskih dječjih brendova i od samih početaka ima jedan cilj i jednu misiju, a to je proizvodnja eko odjeće koja ne samo da brine za osjetljivu dječju kožu već pri tome brine i za okoliš u kojem ta djeca žive.

‘Djeca su nam uvijek najbitnija a ujedno I najosjetljivija na okoliš koji ih okružuje. Upravo iz tog razloga naši proizvodi pažljivo su odabrani zbog svoje kvalitete, čistoće i dizajna. Mislim kako su ljudi kroz ovaj neki period počeli puno više razmišljati o tome šta kupuju i koliko im nešto zapravo treba. Nama je takav racionalan pristup kupovanju apsolutno jedino prihvatljiv jer upravo takvim principom održivosti se i mi vodimo kao brand. Sve naše kolekcije pomno su planirane i dizajnirane kako bi kvalitetom i stilom trajale kroz nekoliko generacija. Naši kupci prepoznaju i podržavaju lunilou viziju i misiju’, rekla nam je Izabel Kovačić.

@izakova

U  lunilou su boje jako bitan segment dizajnu odjeće pa su i u ovoj kolekciji boje neutralne i vrlo lako nosive za djevojčice i dječake. Upravo ovakav princip dizajna i samog pristupa dječjoj odjeći specifičan je za brend koji veliku pozornost posvećuje održivosti u modi i mogućnosti nasljeđivanja robice s generacije na generaciju.

To sve postiže se kvalitetom materijala i promišljenim dizajnom.

‘Nova proljetna kolekcija sastoji se od udobnih haljinica, slatkih kratkih hlača, mekanih majica i još mnoštvo toga.…baš sve što vam je potrebno kako bi proljetni dani prolazili najudobnije i najsretnije. Kada smo osmišljavale kolekciju razmišljale smo o tome što bi naša djeca nosila i u čemu bi se osjećali najugodnije. Tako uglavnom nastaje i većina naših kolekcija’, objasnila nam je Ivana Čirjak

Pogledajte FOTO galeriju:

Foto : Sanja Jagatić/promo





Slični članci