Make your day different

Logo Cover

Ovo su 3 finalista natječaja ‘Ti kreiraš’ tvrtke A1 Hrvatska za novu radnu odjeću zaposlenika, a među njima je i jedno dobro znano domaće ime

A1 Hrvatska pokrenuo je nagradni natječaj ‘Ti kreiraš’ za dizajn nove radne odjeće za zaposlenike svoje tvrtke. Na natječaj kojim se traži nova, moderna i praktična radna odjeća, pristiglo je 47 rješenja s potpisom 32 dizajnera ili dizajnerska tima, a stručni tim pomno je pregledao svaku pristiglu prijavu i prijedlog dizajna. Vrednujući kreativnost, atraktivnost i praktičnost, žiri se odlučio za rješenja Nives Dravinec, Sare Lončarić i Roberta Severa.

U domaćoj tvrtki Naftalina ovo je ljeto prilično radno. Upravo se ondje izrađuju tri prototipa buduće službene odjeće zaposlenika u prodajnim centrima tvrtke A1 Hrvatska diljem zemlje, a samo jedan od njih bit će na koncu pretočen u ugodnu i funkcionalnu uniformu.

 
 

Tri prototipa dizajnirala su tri finalista natječaja ‘Ti kreiraš’, koji je pokrenula tvrtka A1 Hrvatska kako bi dala dodatan polet domaćoj modnoj i tekstilnoj industriji, posebno pogođenoj tijekom pandemije, ali i svojim zaposlenima radne trenutke učinila još ugodnijima i udobnijima.

‘Ti kreiraš’

‘Oduševljeni smo odazivom na natječaj i pristiglim rješenjima, a osobito nas raduju tri finalna rješenja koja su, uz pomoć vrijednih ruku djelatnica Naftaline, pretočena u pravu uniformu’, istaknula je Iva Ančić, rukovoditeljica brenda i marketinških komunikacija u A1 Hrvatska.

  Advertisement
  Advertisement

Među finalistima naše su se dvije mlađe dizajnerice – Nives Dravinec i Sara Lončarić, ali i dobro poznato lice hrvatske modne scene, Robert Sever.

 

 

Praktičnost, funkcionalnost i udobnost atributi su koje sve troje ističu kao potrebu radne odjeće, a kako su ih odlučili pretočiti u svoj dizajn, doznali smo tijekom ugodnog razgovora.

Naime, 23-godišnja Nives Dravinec inspiraciju za prototip pronašla je – ni manje ni više – nego upravo u prodajnom centru A1 Hrvatska. U razgovoru sa zaposlenima doznala je njihove potrebe i otkrila kako često koriste kemijske olovke kojima ponekad znaju i uprljati svoje bijele košulje.

Nives Dravinec

Dosjetila se rješenja koje je odlučila ukomponirati u svoju viziju radne odjeće – umetnuti džepić za kemijsku olovku na rukavu kako bi im uvijek bila blizu. Uz praktičnu stranu, mlada dizajnerica smatra da odjeća mora ispričati i neku priču o brendu.

‘Pristupačnost, u smislu da smo mi uvijek ovdje za vas, doza profesionalnosti, ali i izvrsnosti koju njeguje A1 Hrvatska, osnovne su karakteristike kojima sam se vodila prilikom dizajniranja’, ističe Nives i zaključuje kako je ovo iskustvo koje će zauvijek pamtiti zbog suradnje s Naftalinom.

Ti kreiraš!

Iako je oduvijek htjela biti znanstvenica, po završetku srednje škole Zagrepčanka Sara Lončarić, druga finalistica natječaja ‘Ti kreiraš’, uvidjela je da ju zanima konstrukcija odjeće.

U svom dizajnu vlasnica obrta ‘Blackpearl’ voli čiste krojeve i posvećuje iznimnu pažnju detaljima, što je bio slučaj i u ovom natječaju. Tako se poigrala rukavima pa prototip njezina dizajna uniforme prodajnog osoblja A1 Hrvatska ima dvije mogućnosti rukava, jedan duži, a drugi ¾.

Sara Lončarić

Dodala je i široku blendu za kopčanje, veće kragne i gumbe, a krajnji joj je cilj bio dizajnirati radnu odjeću koja će pružati ugodne radne trenutke i učiniti zaposlene lako prepoznatljivima u radnom prostoru.

‘Najteže je uvijek postići to da svima stoji i da se svima svidi, a ja sam htjela i da se svidi i  klijentima koji dođu u prodajni centar. Nisam htjela da to bude samo uniforma, htjela sam da bude radna odjeća koja će se svidjeti i klijentima, i zaposlenima – to mi je bilo najteže uskladiti, odnosno postići neku zlatnu sredinu’, pojasnila je.

Sara Lončarić

Jedno od najznačajnijih lica modne scene u Hrvatskoj, Robert Sever, smatra kako je dizajniranje uniforme kao recept kojem on dodaje svoj začin: ‘Kada imate u jednadžbi elemente koji su zadani, onda ostane malo mjesta za dizajnerske intervencije – i upravo je u tome bio najveći izazov – kako dodati dizajn, a da nije nametnut ili prenaglašen.’

Kako bi tome doskočio, Robert je osmislio modularno rješenje koje se laganim zahvatima može lako transformirati u nešto drugo – dodavanjem ili oduzimanjem nekog elementa te je funkcionalno tijekom svih godišnjih doba, a osobe koje ga nose osjećaju se slobodno i nesputano.

Robert Sever

Dizajn prototipa koji je osmislio čine klasični elementi, kao što su košulja i hlače, koje su same po sebi praktične jer imaju regulatore dužine za rukave, i tako funkcioniraju na različitim temperaturama.

U ženskom outfitu je dodan i blejzer koji se može nositi na košulju ili zasebno. Dizajniran je tako da je ženstvenog oblika i, kako kaže, laska ženskim proporcijama.

Pogledajte VIDEO:

Stručnom žiriju, u kojem između ostalih sudjeluju i zaposlenici iz dućana A1 Hrvatska koji će novu odjeću nositi, slijedi najteži dio, odnosno odluka o pobjedničkom dizajnu. Uz to što će njegovo/njezino djelo zasjati u prodajnim centrima A1 Hrvatska diljem Lijepe naše, pobjedniku natječaja donijet će i novčanu nagradu od 20.000 kuna.

‘Nakon što sam vidjela sva tri prototipa, ali i isprobala ih, mogu samo reći ‘wow’! Iako će mi biti teško odlučiti se samo za jedan od njih, jako se radujem trenutku kada ću ponosno moći uskočiti u svoju novu uniformu i nastaviti pružiti što ugodnije iskustvo svim našim korisnicima/ama’, zaključila je Nikolina Vratić, prodajna savjetnica u A1 Hrvatska i članica žirija.

Foto / Video: promo

Slični članci