Make your day different

Logo Cover

Ovo je trenutačno najpopularnija torba na svijetu! Stiže s potpisom mladog američkog brenda, a rasproda se u tren oka

Proteklih godina vladarice među torbama bili su modeli s potpisom renominiranih francuskih kuća poput Chanela, Louis Vuittona i Hermèsa, a čini se kako će status one najpoželjnije za 2022. godinu ipak pripasti novom dizajnerskom imenu. Prema podacima koje je objavila stranica Clair report, novi modni favorit za kojim žude zaljubljenice u modu diljem svijeta je torbica relativno mladog američkog brenda Telfar. Ovaj minimalistički modni dodatak dostupan je u čak 117 različitih modela, a činjenica da su sve na službenim stranicama potpuno rasprodane, govori kako će vrlo brzo steći kultni status…

Nakon vladavine torbi s potpisom Chanela i Hermèsa, ove godine na sam tron već se popeo model američkog brenda Telfar.

Razlika između Telfar torbi i onih s potpisom luksuznih dizajnerskih kuća je u njihova cijena, no njihova kupovina nije nimalo lak zadatak obzirom ju je gotovo nemoguće kupiti direktno od brenda.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli @telfarglobal

Telfar torbe procijenjene su gotovo dvostruko više od njihove izvorne maloprodajne cijene. Primjerice, cijena modela ‘Shopping Bag’  iznosi 195% cijene koju biste za nju platili originalno, što je gotovo duplo veća cijena.

Ukoliko imate sreće, možete ju ugrabiti već od 150 do 257 dolara ovisno o veličini, no gotovo svi modeli razgrabe se u trenu čim postanu dostupni na stranici brenda.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli @telfarglobal

Iako su Chanel, Louis Vuitton i Hermès još uvijek tri najpopularnija luksuzna brenda u koje se isplati investirati, njihove vrijednosti nešto su manje kod preprodavača.

Brojke Telfara zbilja su konkurentne prosječnom zadržavanju vrijednosti jer se Hermès procjenjuje na 102%, Chanel na 87% i Louis Vuitton na 82%.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli @telfarglobal

Posebno su poželjne njihove suradnje s brendovima Ugg, Eastpak i Moose Knuckles jer se radi o rijetkim torbama koje se više nikad neće naći u prodaji, već samo kod preprodavača.

@serenans

Telfar je nastao 2004. godine, a pokrenuo ga je Telfar Clemensa. Ovaj perspektivni mladić liberijskih korijena studirao je modni dizajn, a njegovi počeci su rekonstrukcija vintage odjeće koju je prodavao u buticima diljem New Yorka.

@popsugar

Popularnost je stekao sa spomenutim torbama, a predstavio ih je u kolekciji za jesen/zimu 2014. godine. Prvotno je bila kreirana da izgleda kao papirnata vrećica, popularna je postala tek 2017. godine kada je dobila i nove inačice i veličine.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Kei (@rabi_gram)

Danas je dostupna u tri veličine i 47 različitih boja, a njezin čist, minimalistički i moćan dizajn koji se prilagođava svakom stajlingu osigurao joj je mjesto među skupocjenim modnim dodacima.

@hellooks

Pripremila: Tara Musulin
Foto: Instagram





Slični članci