Make your day different

Logo Cover

Otkrivamo sve što nam donosi prvi Adria Summit s temom ‘Future of Digital Commerce’ koji će se održati ovoga svibnja u Savudriji

Nakon dvije godine pandemije, nevjerojatno je koliko se toga u digitalnom svijetu promijenilo. Beskontaktno plaćanje, fintech aplikacije, eksplozija kriptovaluta, dostava hrane i drugih potrepština, digitalizacija državnih servisa, rad od kuće, naplata digitalnih sadržaja… popis je vrlo dugačak.

Rat Rusije i Ukrajine donio je nove izazove, mnoge je uznemirila mogućnost da se Rusija isključi sa svjetskog Interneta, što se srećom nije u potpunosti dogodilo. No, tu su prekidi novčanih transakcija, blokiranje društvenih mreža, svrstavanje IT kompanija na jednu od strana.

  Advertisement
  Advertisement
  Advertisement
  Advertisement
  Advertisement
  Advertisement
  Advertisement
  Advertisement
  Advertisement
  Advertisement
  Advertisement
  Advertisement
  Advertisement

Što je sljedeće u svijetu i regiji?

Gdje smo mi u tom digitalnom ekosustavu, tema je prvog Adria Summita ‘Future of Digital Commerce’. Na sva važna pitanja i najnovije teme koje se događaju u sferi digitalne tehnologije govorit će međunarodno priznati stručnjaci od 5. do 8. svibnja u hotelu Kempinski, u istarskoj Savudriji.

Konferencijski dio programa obuhvaća 4 keynote govornika,  8 panel rasprava te još 4 termina iznenađenja – u programu će sudjelovati preko 70 stručnjaka.

 

‘Nije Istra slučajno odabrana. Ona je početkom svibnja osunčana, zrak je fenomenalan i čist. Hrana je domaća, ili modernim rječnikom, proizvedena na održiv način. Družit ćemo se uživo. Mi moramo biti zdravi’, poručuje Zoran Torbica, jedan od organizatora Adria Summita.

Pregled programa – 1. dan

Osam panel rasprava započinje temom za menadžere i direktore velikih kompanija prepoznatih u e-biznisu – riječ je o projekcijama i prognozama utjecaja digitala u ukupnom udjelu u ekonomiji. Globalni trendovi pokazuju da će digitalna trgovina u sljedeće četiri godine porasti za čak 50%. Koliko brzo možemo pratiti taj vrtoglavi rast, čut ćemo od vrhunskih menadžera iz najvećih kompanija.

Program se nastavlja temama o marketingu i brandingu, kao i utjecaju brenda i prepoznatljivosti na uspjeh u digitalnom biznisu. Potom se prelazi na ono što svaki kupac iskusi nakon kupovine putem Interneta – dostava. Kako se ona organizira i koliko to utječe na povjerenje kupaca? Je li opravdano čekati 7 dana na isporuku ili postoje igrači koji razmišljaju na drugi način i planiraju napraviti nešto što je postalo svjetski standard, a to je isporuka u 48 sati, ili čak 24 – odgovore imaju sudionici konferencije iz najvećih logističkih kompanija na našim prostorima.

Prvi dan zaokružuje se panelom koji se tiče utjecaja financijskih servisa u cilju organizacije čitavog digitalnog biznisa. Kako organizirati efikasna plaćanja, kako imati povjerenje u korištenje kartica ili drugih metoda za plaćanje? Kako se kreditiraju potrošači za kupovinu na rate i kako uzeti instant kredit u trenutku naručivanja robe? Uz sve to govorit će se i o temama vezanima za blockchain, kriptovalute i alternativne metode plaćanja, kao i decentralizirano financiranje.

Pregled programa – 2. dan

Drugi dan počinje temama koje su vezane za korisničko iskustvo i organizaciju online platformi – bez suvišnih koraka i onoga što se zove privacy invasion ili uzimanja viška podataka. Tu su i teme vezane za IT industriju koje obrađuju sve što se tehnološki dešava. Što znači cloud? Što znače remote servisi? Što radimo s podacima i kako koristimo anonimne i neanonimne podatke da bi popravili korisničko iskustvo, ali i napravili sebi, kao prodavaču, promet?

Zatim slijedi samo finale konferencije, a to je tema – kako uključiti male kompanije i poduzetnike koji žele nešto pokrenuti u pogledu financiranja inovacija? Kakva je uloga investicijskih fondova, venture kapitala, velikih institucionalnih investitora, banaka i angel investitora? Kako da oni koji imaju svoju ideju dođu do novca i kako da sutra prodaju svoj biznis – na ta pitanja odgovorit će stručnjaci iz različitih investicijskih kompanija.

Na summitu sudjeluju i eCommerce udruge iz Slovenije, Hrvatske, Sjeverne Makedonije, Srbije te Bosne i Hercegovine. Popis sudionika ažurira se ovdje. Registrirajte se na vreme.

‘Nije veliki kapacitet, nema za sve, a nema ni live prijenosa’, poručuju organizatori.

Foto: promo

 

Slični članci