Nakon dvije godine pandemije, nevjerojatno je koliko se toga u digitalnom svijetu promijenilo. Beskontaktno plaćanje, fintech aplikacije, eksplozija kriptovaluta, dostava hrane i drugih potrepština, digitalizacija državnih servisa, rad od kuće, naplata digitalnih sadržaja… popis je vrlo dugačak.
Rat Rusije i Ukrajine donio je nove izazove, mnoge je uznemirila mogućnost da se Rusija isključi sa svjetskog Interneta, što se srećom nije u potpunosti dogodilo. No, tu su prekidi novčanih transakcija, blokiranje društvenih mreža, svrstavanje IT kompanija na jednu od strana.
Što je sljedeće u svijetu i regiji?
Gdje smo mi u tom digitalnom ekosustavu, tema je prvog Adria Summita ‘Future of Digital Commerce’. Na sva važna pitanja i najnovije teme koje se događaju u sferi digitalne tehnologije govorit će međunarodno priznati stručnjaci od 5. do 8. svibnja u hotelu Kempinski, u istarskoj Savudriji.
Konferencijski dio programa obuhvaća 4 keynote govornika, 8 panel rasprava te još 4 termina iznenađenja – u programu će sudjelovati preko 70 stručnjaka.
‘Nije Istra slučajno odabrana. Ona je početkom svibnja osunčana, zrak je fenomenalan i čist. Hrana je domaća, ili modernim rječnikom, proizvedena na održiv način. Družit ćemo se uživo. Mi moramo biti zdravi’, poručuje Zoran Torbica, jedan od organizatora Adria Summita.
Pregled programa – 1. dan
Osam panel rasprava započinje temom za menadžere i direktore velikih kompanija prepoznatih u e-biznisu – riječ je o projekcijama i prognozama utjecaja digitala u ukupnom udjelu u ekonomiji. Globalni trendovi pokazuju da će digitalna trgovina u sljedeće četiri godine porasti za čak 50%. Koliko brzo možemo pratiti taj vrtoglavi rast, čut ćemo od vrhunskih menadžera iz najvećih kompanija.
Program se nastavlja temama o marketingu i brandingu, kao i utjecaju brenda i prepoznatljivosti na uspjeh u digitalnom biznisu. Potom se prelazi na ono što svaki kupac iskusi nakon kupovine putem Interneta – dostava. Kako se ona organizira i koliko to utječe na povjerenje kupaca? Je li opravdano čekati 7 dana na isporuku ili postoje igrači koji razmišljaju na drugi način i planiraju napraviti nešto što je postalo svjetski standard, a to je isporuka u 48 sati, ili čak 24 – odgovore imaju sudionici konferencije iz najvećih logističkih kompanija na našim prostorima.
Prvi dan zaokružuje se panelom koji se tiče utjecaja financijskih servisa u cilju organizacije čitavog digitalnog biznisa. Kako organizirati efikasna plaćanja, kako imati povjerenje u korištenje kartica ili drugih metoda za plaćanje? Kako se kreditiraju potrošači za kupovinu na rate i kako uzeti instant kredit u trenutku naručivanja robe? Uz sve to govorit će se i o temama vezanima za blockchain, kriptovalute i alternativne metode plaćanja, kao i decentralizirano financiranje.
Pregled programa – 2. dan
Drugi dan počinje temama koje su vezane za korisničko iskustvo i organizaciju online platformi – bez suvišnih koraka i onoga što se zove privacy invasion ili uzimanja viška podataka. Tu su i teme vezane za IT industriju koje obrađuju sve što se tehnološki dešava. Što znači cloud? Što znače remote servisi? Što radimo s podacima i kako koristimo anonimne i neanonimne podatke da bi popravili korisničko iskustvo, ali i napravili sebi, kao prodavaču, promet?
Zatim slijedi samo finale konferencije, a to je tema – kako uključiti male kompanije i poduzetnike koji žele nešto pokrenuti u pogledu financiranja inovacija? Kakva je uloga investicijskih fondova, venture kapitala, velikih institucionalnih investitora, banaka i angel investitora? Kako da oni koji imaju svoju ideju dođu do novca i kako da sutra prodaju svoj biznis – na ta pitanja odgovorit će stručnjaci iz različitih investicijskih kompanija.
Na summitu sudjeluju i eCommerce udruge iz Slovenije, Hrvatske, Sjeverne Makedonije, Srbije te Bosne i Hercegovine. Popis sudionika ažurira se ovdje. Registrirajte se na vreme.
‘Nije veliki kapacitet, nema za sve, a nema ni live prijenosa’, poručuju organizatori.
Foto: promo