Make your day different

Logo Cover

Otkrivamo fitness rutinu kojoj J.Lo duguje savršenu siluetu tijela kojom je (ponovno!) sve ostavila bez teksta i zapalila društvene mreže

Nije tajna da Jennifer Lopez cijeli život vježbom održava savršenu siluetu tijela, no svaki put iznova joj uspijeva sve ostaviti bez daha kada se pojavi u izdanju koje otkriva njezinu figuru. Prije nekoliko dana latino diva podijelila je nekoliko fotografija na kojima pozira u bikiniju, a njezine užarene fotografije izazvale su pravu pomutnju na društvenim mrežama. Za sve koji se pitaju kako joj to uspijeva, otkrili smo fitness rutinu kojoj J.Lo duguje božanstvenu liniju i u šestom desetljeću života…

Svatko tko u posljednje vrijeme prati slavnu latino divu, 52 – godišnju pjevačicu i glumicu Jennifer Lopez, divi se njenoj iznimnoj atraktivnoj muskulaturi s kojom je svoju liniju doslovno dovela do savršenstva. Odavno je poznato da njezina figura nije došla preko noći, već svoj izgled duguje dugogodišnjoj učinkovitoj tjelovježbi i posloženoj prehrani.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Jennifer Lopez (@jlo)

Uz pomoć osobnog trenera Davida Kirscha, Jennifer Lopez stvorila je redovitu rutinu tjelovježbe i zdravih obroka, a koju vrlo jednostavno možemo posuditi. Naravno, najteži dio jest pridržavanje pravila i konzistencija.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Jennifer Lopez (@jlo)

U ranijem intervjuu za modnu bibliju Vogue, Kirsch je otkrio kako s pjevačicom kombinira kardio vježbe, vježbe za cijelo tijelo, kao i posebne vježbe za donji dio tijela s naglaskom na stražnjicu.

Osim tjelovježbe, neizostavan dio je i život izvan teretane. Stoga Jennfer Lopez pazi što jede, koliko spava i stresne situacije pokušava svesti na minimum. Također, poznata je i po vojničkom režimu prehrane, stoga predano pazi na ono što jede, a neke namirnice nikada ne konzumira.

@jlo

Tako se na njezinom jelovniku najčešće može naći lisnato zeleno povrće, pretežito brokula, a od ugljikohidrata konzumira samo smeđu rižu, zobene pahuljice, krumpir i kvinoju.

@jlo

U svaki obrok obavezno uključuje i proteine koje dobiva iz mesa i ribe pripremljenih bez ulja i masti, a voće i povrće najčešće konzumira sirovo. Sa sobom nosi voće, orašaste plodove ili proteinske shakeove. Kavu pije isključivo bez kofeina, a alkohol nikada ne konzumira.

@jlo

Pripremila: Tara Musulin
Foto: Instagram


Hzzo


Slični članci