Make your day different

Logo Cover

Otkrili smo 3 učinkovita načina kako odoljeti (i uživati!) nezdravoj hrani niske nutritivne vrijednosti, najvećim neprijateljima vitke linije….

Možda niste znali, ali žudnja za prerađenom hranom niske nutritivne vrijednosti smatra se svojevrsnom ovisnošću. U vrijeme blagdana, kada je hladnjak pun zaliha kalorične hrane, teško se oduprijeti prejedenju i uživanju u slasticama čak i kada niste gladni. U nastavku otkrivamo tri savjeta za zaustavljanje ovog neprijatelja vitke figure.

Svakodnevno smo izloženi raznim nezdravim vrstama hrane kojima teško odolijevamo, posebice u vrijeme blagdana. Novi okus vaše omiljene čokolade? Popust na količinu u sekciji grickalica?

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Madame Yves (@madame_yves_style)

 

Traženje utjehe u kaloričnoj hrani? Sigurno ste barem jednom pokleknuli u ovakvim situacijama. Povremeno je u redu prepustiti se takvim težnjama, no to vrlo lako preraste u fizičku i psihičku potrebu.

Najteže odolijevamo procesiranoj hrani. U pravilu, to je hrana prepuna kalorija s nedovoljno nutritivnih vrijednosti ili vlakana.

Razlog tome utemeljen je u raznim istraživanjima koja dokazuju da takva hrana oslobađa jedan od hormona sreće – dopamin.

Zato se takvoj hrani teško oduprijeti ili barem kontrolirati njezin unos do umjerene razine.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Madame Yves (@madame_yves_style)

Ne smijete zaboraviti da takva hrana obiluje ‘praznim kalorijama’, taloži se kao mast i brzo probavlja, što vas vrlo brzo opet čini gladnima.

Kako biste zaustavili ovu ovisnost, važno je prepoznati njezine simptome.

Neki od najčešćih su:

• Iznenadna žudnja za procesiranom hranom čak i neposredno nakon obilnog obroka
• Konzumiranje takve hrane u velikim, nekontroliranim količinama
• Osjećaj grižnje savjesti nakon jela, no nastavak konzumacije usprkos istom
• Traganje za razlozima i opravdanjima za žudnju za nezdravom hranom
• Skrivanje od drugih prilikom konzumiranja takvih obroka
• Nemogućnost kontrole i prestanka uzimanja procesirane hrane unatoč osviještenosti o njezinoj nezdravoj prirodi.

@madame_yves_style

Ako se pronalazite u navedenim opisima, moguće je da ste razvili blagu ovisnost.

Kako biste je se riješili, počnite djelovati tako da slijedite ova 3 savjeta:

• Za početak, složite popis svih namirnica koje vam potiču žudnju. One su izvor vaše ovisnosti.
• Zatim napravite listu vaših omiljenih prodavaonica, restorana i objekata te istražite nude li zdravije zamjene za proizvode koji vam stvaraju ovisnost.
• Polako uvrstite zdravije alternative u svoj jelovnik i pronađite one koje će vas činiti sretnima i sitima!

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Madame Yves (@madame_yves_style)

Zdravo ne mora značiti neukusno, a s porastom ponude svih oblika i vrsta procesirane hrane, recipročno raste i ponuda umjereno obrađenih slastica koje će vas učiniti sretnima i osigurati unos nutritivnih vrijednosti u organizam.

@glorytreats

Foto: Instagram

Slični članci