Make your day different

Logo Cover

Kultni francuski brend Lancôme u novoj kampanji za miris La Vie est Belle okupio svojih 7 slavnih ambasadorica koje šire moćnu poruku

Kultni francuski brend Lancôme u novoj kampanji za parfemsku vodu La Vir Est Belle po prvi put okupio svoju zajednicu ambasadorica diljem svijeta. Lancômeova muza Julia Roberts pozvala je cijelu zajednicu ambasadorica da joj se pridruže u ujedinjenoj izjavi sreće. Amandi Seyfried, Isabelli Rossellini, Lily Collins, Penelope Cruz i već spomenutoj Juliji Roberts pridružila su se dva nova lica – Aya Nakamura i Hoyeon. 

Ova kultna postava aktivistica za sreću sudjelovala je u predstavljanju nove verzije parfemske vode La Vie Est Belle koja unosi estetski pomak i ponosno potvrđuje Lancômeov novi pogled na njegov kultni ženski miris, koji je sada raznovrsniji i inkluzivniji nego prije, a njegova poruka nikada nije bila moćnija.

Foto: promo

Dok legendarni modni fotograf Mario Sorrenti potpisuje fotografije ove kultne kampanje, spot je snimio perspektivni redatelj Emmanuel Adjei, a slavi nezaustavljivu snagu sestrinstva. Pjesma ‘What a Wonderful World’ predstavljena je kao soundtrack kampanje, a zahvaljujući ekskluzivnoj reinterpretaciji SebastiAna (Ed Banger Records) ona postaje himnom sreće.

Sve ambasadorice brenda pred kamerama su podijelile svoju autentičnu i spontanu viziju života i onoga što ga čini lijepim, gradeći snažnu emocionalnu poveznicu sa ženama diljem svijeta.

Foto: promo

Dok autentično otvaraju svoja srca, ambasadorice pozivaju svaku ženu La Vie est Belle zajednice da upotrijebe vlastiti glas i sudjeluju u ovom slavlju ljepote života.

Živahna, emotivna i univerzalna, ova kultna kampanja slavi intenzitet zajedništva. Novi miris, s druge strane, pomaže u širenju istinske sreće koja zrači iz samog srca Lancômeova kultnog mirisa – La Vie Est Belle Iris Absolu.

Foto: promo

Predstavljajući parfemsku vodu 2012. godine, Lancôme je 2012. izjavio: ‘Život je lijep’ (La Vie Est Belle), a upravo su te tri riječi univerzalnog značenja postale ime parfema koji je kroz cijelo desetljeće postao omiljeni kozmetički proizvod žena diljem svijeta. Govoreći kroz epohe i preko horizonata, ljepota ovoga francuskog izraza nikada nije trebala prijevod, već je odjeknuo diljem svijeta.

Jedanaest godina kasnije, ista fraza prožeta je nadom i potiče da se na svijet gleda s optimizmom, da se pronađe sreća i gleda ka svjetlijoj budućnosti.

Foto: promo

Odražavajući crte ove evolucije, La Vie est Belle danas se obraća svojoj ženskoj zajednici i nadahnut zajedničkom vizijom sreće, nova verzija kultnog parfema slavi snagu Lancômeove poruke i prenosi njegovu jedinstvenu vibraciju u novi miris.

Simbolični cvijet originalne La Vie est Belle Iris Absolu parfemske vode -prepoznatljivi iris, sada je deset puta koncentriraniji nego u originalnom mirisu.

Vizual ikonskog kristalnog osmijeha na bočici  pretvoren je u osmijehe svih Lancômeovih ambasadorica koje su se prvi put zajedno okupile u kampanji.

Foto: promo

Slijedeći njihov nadahnjujući primjer, svaka je žena
pozvana otvoriti svoje srce, podijeliti svoju priču, životne lekcije i sudjelovati u globalnom redefiniranju sreće.

Glavni sastojak u La Vie est Belle Iris Absolu parfemskoj vodi je cvijet irisa, sada deset puta više koncentriraniji nego u izvornoj formuli. Kao jedan od najdragocjenijih sastojaka u proizvodnji mirisa, osigurava neviđen intenzitet i osvježenje.

Foto: promo

Uz iris, sočni akord crnog ribiza daje svježinu mliječnom akordu smokve, a senzualna pačulija izaziva postojan miris koji se neodoljivo širi.

Catherine Krunas, dizajnerica i kreatorica originalne bočice, za novu varijantu mirisa reinterpretirala je njezinu simboličnu estetiku. Inspirirana valovima koje stvara kap koja pada na površinu vode, suočila se s izazovom da ovom kultnom predmetu podari novi uzorak.

Foto: promo

Zauvijek vođeni Lancômeovim promatranjem onoga što žene čini sretnima i povezanima, uzimajući u obzir stanje uma potrošača, kampanja La Vie est Belle 2023. ispisuje novu stranicu u priči ovoga kultnog mirisa.

Potpomognut kampanjom koja slavi kolektivnu i raznoliku viziju sreće, u skladu sa suvremenim uvjerenjima, ovaj miris utjelovljuje ideju sreće koja postaje sve veća kada se dijeli, od intenzivnog traga do zadivljujuće bočice.

Foto: promo

Više nego ikada prije Lancômeov ikonski proizvod ponosno potvrđuje da je mnogo više od mirisa – on je  olfaktivna himna sve većoj  zajednici žena diljem svijeta.

Foto: promo





Slični članci