Make your day different

Logo Cover

Ključni komadi nove Calvin Klein kolekcije (i kampanje!) slave estetiku 90 – ih s akcentom na minimalizam, udobnost i ‘planet-friendly’ materijale

Još od svog osnivanja ovaj kultni američki brend iz sezone u sezonu nas podsjeća zašto ga volimo i svaki put se iznova vraćamo njegovim modelima.

Estetika 90-ih i udobnost i dalje su važni kriteriji od kojih Calvin Klein ne odustaje ni u kolekciji jesen/zima 2021. Široki krojevi jakni, duks s logotipom i nezaobilazni bezvremenski denim prijedlog su svakodnevnog outfit-a, koji će vas prije svega kupiti svojom komfornosti.

S idejom da potakne self-expression glavni akteri nove kampanje ‘The Language of Calvin Klein’ postaju pojedinci različitih profesija, koji kroz seriju videa, emotivnih razgovora i pisanih poruka žele ispričati svoju priču.

Pored toga što je novom kampanjom brend ukazao na značaj samoizražavanja i ohrabrio na iskazivanje svojih emocija, u fokusu ove sezone svakako će biti i ekološke teme, koje za cilj imaju održivije poslovanje modne industrije i bolju kvalitetu života.

Brend se ovoga puta potpuno okrenuo ‘planet-friendly’ materijalima, tako da će svi ljubitelji Calvin Klein komada biti u prilici ove zime imati i jakne od recikliranog perja.

Ove sezone razmišljajte minimalistički, birajte komforno, i što je najvažnije izrazite svoje najdublje emocije kroz riječi i outfit-e koje birate.

Foto: Matej Jurčević
Asistent fotografa: Mate Nikola Tonković
Modeli: Nemanja, Elena, Luka, Matea, Matilda, Ana





Slični članci