Make your day different

Logo Cover

Kim Kardashian pohvalila se kolekcijom torbi vrijednom gotovo 400 tisuća dolara! Umjesto divljenja – naišla je na udarne kritike

Američka poduzetnica i reality zvijezda Kim Kardashain udružila je snage sa španjolskom modnom kućom Balenciaga i na društvenim mrežama objavila kako je ponovno postala ambasadorica brenda. Osnivačica brenda SKIMS tim povodom otvorila je svoj walk-in ormar i pokazala zavidnu kolekciju poznatog brenda čija se vrijednost procjenjuje na više od 400,000 eura. No, umjesto divljenja, bivša supruga repera Kanye Westa našla se na udaru kritika zbog suradnje s modnom kućom koja je 2022. godine bila u središtu velike kontroverze…

Nije tajna da članice obitelji Kardashian posjeduju svaki komad odjeće i modni dodatak koji požele, a njihovi ormari prava su mala modna carstva vrijedna na stotine tisuća eura.

Poduzetnica Kim Kardashain u svojoj garderobi ima zavidnu kolekciju skupocjenih dizajnerskih torbi o kojima prosječna zaljubljenica u modu može samo sanjati, a upravo njom sada se ponosno pohvalila, no ipak, tim potezom razbjesnila je dio obožavatelja.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Kim Kardashian (@kimkardashian)

Slavna 43-godišnja Amerikanka odlučila je dati uvid u svoj walk-in ormar gdje se nalazi 129 torbi s potpisom španjolskog brenda Balenciaga, čije je zaštitno lice postala ovog ponedjeljka.

Prosječna cijena torbice s potpisom ovog brenda kreće se od oko 3,000 dolara, što bi značilo da Kim Kardashian posjeduje kolekciju vrijednu gotovo 390 tisuća dolara.

U njezinoj se kolekciji tako mogu naći brojni kultni modeli španjolskog brenda, među kojima je i ‘Le Cagole’ koju često nosi splitska pjevačica Jelena Rozga.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Kim Kardashian (@kimkardashian)

Umjesto na divljenje torbicama, osnivačica brenda SKIMS naišla je na kritike brojnih obožavatelja koji su joj zamjerali sklapanje suradnje s brendom koji se 2022. godine našao u središtu skandala. Naime, u božićnoj kampanji brend je lansirao reklamu u kojoj su djeca pozirala pored različitih BDSM tematskih stvari, što je otvorilo brojna pitanja o dječjoj pornografiji i pedofiliji.

‘Od svih brendova, ona je odabrala onaj koji se suočio s optužbama za nasilje nad djecom. Nisam čak iznenađen’, ‘Novac joj je jedino bitan’, ‘Jesu li svi upravo zaboravili na pedo stvar?’, bili su samo neki od komentara ljutitih pratitelja.

Pripremila: Tara Musulin
Foto: Instagram





Slični članci