Make your day different

Logo Cover

FOTO: Kreće li najstarija kći Ljupke Gojić Mikić majčinim putem modela? Upravo je postala novo zaštitno lice beauty brenda…

Davne 1996. godine lice Ljupke Gojić Mikić ( i njezina duga i njegovana kosa!) krasile su mnoge časopise, ali i ogroman billboard, koji se nalazio na njujorškom Times Squareu. Tada najmlađi hrvatski model, 13-godišnje Ljupka Gojić započela je svoju svjetsku karijeru modela, a danas 25 godina kasnije ponovno je angažirana za isti posao. Ovoga puta uz nju je i novo zaštitno lice – njezina najstarija kći Jana Sienna Mikić, kojoj je devet godina, i koja bi nesumnjivo mogla nastaviti majčinim stopama.

Pantene se već generacijama brine o ljepoti i njezi kose o čemu svjedoči i najnovija suradnja s modelom i poduzetnicom Ljupkom Gojić Mikić i njenom kćeri Janom Siennom. Kampanja pod nazivom ‘Snaga je u nama’ oslikava intiman odnos majke i kćeri te novim generacijama otkriva tajnu snažne i lijepe kose.

Ljupka i Jana Sienna

Ljupka Gojić Mikić je svoj poseban odnos s Panteneom, započela još 1996. godine u New Yorku kada je bila zaštitno lice kampanje, a suradnja je u nekoliko navrata nastavljena i u Hrvatskoj. Ove godine Pantene podsjeća na važnost, toplinu i snagu odnosa između majki i kćeri. Ljupka Gojić Mikić kao majka triju djevojčica ima iznimnu ulogu u njihovom odrastanju, ali je uzor i mnogim drugim majkama i djevojčicama.

‘Moja najljepša uloga u životu je uloga modela, ali ne onog na modnim pistama već životnog modela i uzora svojim kćerima. Ženska snaga je u ženama koje nas okružuju, to je i meni samoj bilo jasno prilično rano. Moju je karijeru odmah na početku obilježila i suradnja s Panteneom, brendom koji osnažuje različitost i pomaže da nam lijepa i zdrava kosa daje snagu i samopouzdanje u svim životnim fazama. Jana Sienna i ja smo uživale snimajući kampanju ‘Snaga je u nama’ što se i vidi iz fotografija te vjerujem da smo uspjele izraziti taj poseban osjećaj i povezanost majke i kćeri’, izjavila je Ljupka Gojić Mikić.

Pantene, kao vodeća marka za njegu kose u svijetu, vjeruje da je snažno lijepo. U svojim linijama za njegu i zaštitu kose ističe i osnažuje ženstvenost i ljepotu kose u svakoj dobi.

‘Pantene s ponosom predstavlja kampanju ‘Snaga je u nama’ kojom podsjeća na generacije žena koje su utjecale ili utječu na naše živote i na naše izbore, a najčešće su to majke. Ljupka i Jana Sienna prenose tu neraskidivu poveznicu, ali i modnu zaigranost koja od najranije dobi započinje upravo kosom’, izjavila je Roberta Čirjak, marketing menadžerica tvrtke Procter&Gamble Hrvatska.

Pantene je u suradnji s dm-om Hrvatska pripremio i posebno iznenađenje kupcima proizvoda Pantene. Od 1. do 29. veljače 2020. uz kupnju najmanje dva Panteneova proizvoda kupci na dar dobivaju kozmetičku torbicu koja nosi potpis Jolie Petite by Ljupka Gojić. Lijepa kosa je ujedno zdrava kosa i zato Pantene uz jedinstvenu Pro-V formulu već 70 godina pomaže zdravlje i ljepotu kose.

Foto: Promo


Hzzo


Slični članci