Make your day different

Logo Cover

FOTO: Dizajner Nenad Sovilj donosi novu kolekciju nakita Metamorphosis u kojoj glavnu riječ vode biseri, a koju obožava Sanja Musić Milanović….

Nenad Sovilj predstavio je novu kolekciju ‘Metamorphosis’ u kojoj glavnu riječ vode biseri i na najbolji način obilježio 15 godina luskuznog brenda nakita ‘Sovilj’.  Nakit iz najnovije kolekcije nosila je i Sanja Musić Milanović na inauguraciji supruga Zorana Milanovića, petog predsjednika Republike Hrvatske.

Jeste li ikada promijenili svoj stav? Kada, zbog koga ili čega? Neka nakit to napravi za vas.

Ovaj put uz pomoć:morskih bisera – Southsea bisera, Tahiti crnih i zlatnih bisera kao i slatkovodnih bisera. Dvije su linije unutar kolekcije, naime: jedna uključuje samo plemenite kovine i bisere, dok druga uključuje plemenite kovine, bisere, smolu i emajl. Ukratko: Nenad Sovilj predstavlja novu kolekciju Metamorphosis.

Nenad Sovilj

Promijenite uvjerenje i simptomi u vašemu životu će se promijeniti. Poništite uvjerenja koja su vas kočila i problemi koji su stvoreni iz tih uvjerenja će nestati.

Mi vjerujemo u transformacijsku moć, kako osjećaja u nama, tako i ´stvari´na nama. Vrijeme je promjena, pa jedino što možemo je da se i sami mijenjamo. Treba prihvatiti kaos, prigrliti ga, zavoljeti i ići dalje. Slažemo se? Nakit tu također igra svoju ulogu.

Vjerojatno najveći zaokret je to što je svoj dućan u Amruševoj preuredio i proširio ga, tako da je u istom prostor i radionica u kojoj stvara te je otvorio globalni online boutique na www.sovilj.com – Nenad Sovilj donosi novu kolekciju – konkretnog ali i simboličnog značenja – Metamorphosis.

O njima je pisao Kafka, skladao Phillip Glass, Ovidije je pjevao, a Sovilj kreira nakit koji će vas podsjećati na nužnost zaokreta, na nužnost daljnje potrage, na slobodu. A sloboda je opasna, kao što i nakit može biti. Treba ga znati nositi, kao, naime, i slobodu samu.

Kolekcija je to promjene, vjere u stalnu mijenu. Sada nakon petnaest godina postojanja luxury brenda Sovilj i četrdesete godine života u koju je naš dizajner zašao – vrijeme je za prošireni smjer koji je zabavan, elegantan i naprosto – hrabar.

Fotografije kampanje: Mladen Šarić
Fotografija portreta Nenada Sovilja: John Pavlish





Slični članci