Nova kolekcija, nova kampanja i stara navika da nas uvijek iznenadi nečim novim, neočekivanim, kreativnim i vizualno savršenim postala je metoda kojom poznati dizajner Ivan Alduk neumorno gradi svoj brend i prepoznatljivost. Kao da nisu dovoljni ženstveni, efektni modeli koji se predstavljaju u neodoljivim novim verzijama, bojama i dizajnu, Ivan nam sa svojim timom sve to kreativno i promišljeno prezentira kroz modne fotografije koje na najbolji način prikazuju jakost i estetiku njegovog brenda.
Aldukov dizajn nije pomodan i prolazan, već pametno baziran na modernoj ženi, njenim potrebama i kreativnoj snazi dizajnera i njegova tima da predstave jake kolekcije i izvrsne kampanje te na taj način još više osnaže modni brend s vjernim, ali i novim obožavateljicama. Nova kolekcija kratkih, koktel, midi i dugih haljina te suknji, kombinezona, topova i hlača za proljeće/ljeto 2018. broji čak 46 modela. Nove teksture, svjež kolorit i prepoznatljiv Alduk potpis okosnica su kolekcije naziva ‘Attitude’ koja slavi žensku samouvjerenost u svakom pogledu, ali i prenosi raznovrsnu paletu emocija i snažnog stava izvrsno prikazanih kroz vizuale u režiji Jelene Balić. Inspirirani pročišćenim, gotovo sirovim stilom devedesetih, Alduk je stvorio svježu i cool modnu kampanju čiste pozadine, ogoljenu svih suvišnih dekorativnih elemenata koja stavlja naglasak isključivo na odjeću, njenu teksturu, boju, detalje, vez i pokrete manekenke.
Hrvatska manekenka s bogatom inozemnom karijerom Suzana Horvat izvrsno je iznijela zahtjevan posao poziranja i donošenja raznih emocija u kadar, a za proljetni make-up i kosu su se pobrinuli Dajana Pajkić i Mijo Majhen.