Make your day different

Logo Cover

FOTO: Anita Dujić Broadfoot lansirala novu kolekciju nakita svog brenda Juno u čijem je fokusu jednostavnost i (uvijek nosiva!) estetika klasike

Juno, brend nakita koji je osnovala Anita Dujić Broadfoot od 2016. godine oduševljava ljubitelje nježnog, suptilnog dizajna. Dosljedan bezvremenskoj klasici, pod krilaticom manje je više, Juno nakit odiše jednostavnošću, koja nam lišavanjem od svega što odvraća pozornost daje priliku da se usredotočimo na na istinsku bit stvari.

Poštujući prepoznatljivu estetiku klasike s pomakom koja je nosiva u svakoj prilici i jednostavna za stiliziranje, Juno ipak svakom kolekcijom donosi i nešto novo.

‘Godinama se slatkovodni biseri provlače kroz naše kolekcije, pa smo ih zadržali i u ovoj sezoni i to u više varijanti i oblika. Ono sto je novitet je žad kojeg smo prvi put koristili i pretočili ga u ogrlicu u kojoj smo se poigrali veličinama i omjerima’, otkrili su nam iz Juno brenda.

 

Juno nakit

 

 

Žad, poludragi kamen zbog svojih je harmoničnih osobina cijenjen kao kamen mira i ljubavi, a simbolizira nebo, zemlju i čovjeka.

Juno BASIC kolekcija za jesen zimu 2025.  je i ovoga puta napravljena u srebru i u pozlati, uz bisere i poludrago kamenje.

Uskoro stižu i noviteti u Juno CHI liniji izrađenoj od materijala  kao što su zlato, dijamanti i drago kamenje, a svaki komad se izrađuje ručno s velikom pažnjom na detalje.

Juno nakit možete pronaći na web shopu www.junostudio.co te u concept dućanima Estilo, Kawa, Trogir experience, Sole Luna, Artisan, te Limun studio.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ANITA (@anita__dujic)

Foto: RR Vizual i Rajna Raguž
Kreativno vodstvo: Anita Broadfoot

 

 






Slični članci