Make your day different

Logo Cover

Fashionistice diljem svijeta poludjele su za kineskim brendom pristupačnih cijena koji bi uskoro mogao s trona skinuti čak i Zaru

Čini se kako bi vladavinu omiljenih high street brendova, poput Zare i Manga, uskoro mogla prekinuti sve popularnija kineska modna marka Shein. Ovaj online dućan bilježi munjevit rast prihoda, a svakim danom sve veći broj fashionistica puni ormare fantastičnim komadima iz njegovog asortimana. Poslovni uspjeh Shein duguje kombinaciji influencer marketinga i promotivnih kodova za jeftiniji shopping, što se naročito svidjelo šopingholičarkama u jeku krize prouzrokovane pandemijom koronavirusa…

Kineski brend Shein sve je popularnije ime na modnoj sceni, a ako je suditi po velikom uspjehu koji je doživio u posljednje vrijeme, uskoro bi s trona mogao skinuti i poznate high street brendove, kao što su Zara i Mango, prenosi Reuters.

Prema izvješću Euromonitora, Shein postala je najveća modna online tvrtka u svijetu prema statistici prodaje odjeće s osobnim potpisom.

@sheinofficial

Osnovan 2008. godine u Nanjingu, ovaj brend fokusirao se na generaciju Z, to jest dobnu skupinu koja je od najranije dobi imala pristup tehnologiji i internetu pa je, više nego drugi, upućena u aktualne vijesti i globalna pitanja.

Koliko je Shein popularan svjedoči podatak da je samo prošlog mjeseca čak 10,3 milijuna korisnika preuzelo njegovu aplikaciju. S druge strane, aplikaciju brenda H&M preuzelo je 2,5 milijuna, a Zarinu oko dva milijuna ljudi.

@sheinofficial

Danas se aplikacijom Sheina koristi sveukupno 229,4 milijuna ljudi, dok H&M broji 123,5 milijuna, a Zara 90,6 milijuna korisnika.

Tajna munjevitog uspjeha ove kompanije krije se u strategiji koja kombinira influencer marketing i promotivne kodove za jeftiniju kupovinu, što se posebno svidjelo fashionisticama u doba krize uzrokovane pandemijom koronavirusa.

Shein

Kao i većina drugih popularnih high street brendova, Shein svakog tjedna lansira nove odjevne komade i modne dodatke, ali po znatno pristupačnijim cijenama od, primjerice, Zare ili H&M-a.

Kada je riječ o ponudi, ona je zaista široka, a zbilja je teško posjetiti web shop i kratko se zadržati na njemu zbog silnih modela odjeće, obuće i dodataka koji se prodaju po vrlo niskim cijenama.

Shein

Usprkos sve većoj popularnosti i uspjehu kineskog brenda, neki kupci navode da kvaliteta odjeće zna varirati, a slično je i s rokovima isporuke.

Prema pisanju Japan Todaya, Shein proizvodi odjeću i modne dodatke u svega tri dana, počevši od ideje do isporuke u trgovinu, dok je španjolskoj Zari za to potrebno otprilike tri tjedna, tvrdi anonimni izvor zaposlen u kineskoj kompaniji.

Shein
@sheinofficial
Shein
Shein
Shein
Shein

Foto: Instagram / Shein





Slični članci