Make your day different

Logo Cover

Dvostruki razlog za slavlje španjolskog brenda Germaine de Capuccini! Brojne beauty ovisnice nazdravile prvom rođendanu i predstavljanju nove linije

Španjolski brend Germaine de Capuccini proslavio je godinu dana na hrvatskom tržištu. Nakon zagrebačkog eventa, na red je došao i onaj dalmatinski. Predstavljanje linije Timexpert Hydraluronic na bazenu hotela Olympia u Vodicama bilo je vrlo ugodno, a brend je odmah dobio nove poklonike.

Sve je bilo inspirirano Timexpert Hydraluronic proizvodima koji se temelje na najnovijim dostignućima hijalurona koji se kombiniraju s prirodnim sastojcima kako bi pružili beskompromisnu hidrataciju i njegu kože. Proizvodi su formulirani kako bi koža zadržala vlagu, kako bi se smanjile bore i kako bi koža ostala sjajna i zdrava.

Kristina Krepela

Event u Vodicama je vodila zagrebačka glumica Kristina Krepela koja nam je nakon eventa odmah izjavila: “Bilo mi je veliko zadovoljstvo i zahvalna sam timu Bahlen Beauty-ja što mi je ukazao to povjerenje. Bio je to jedan od ljepših evenata na kojima sam bila i suradnji koje sam ostvarila. Što se tiče proizvoda s hijaluronom, već neko vrijeme koristim hijaluronske serume i svakako ću isprobati sve hijaluronske proizvode iz linije Germaine de Capuccinija.”

Kristina Krepela

Događaj je bio potaknut suradnjom Germaine de Capuccinija i wellnessa “Life” koji se nalazi u sklopu hotela Olympia, a u kojem se tokom cijele godine može napraviti istoimeni tretman koji ima trenutne zadivljujuće rezultate. Gosti su prvo isprobali tretman u wellnessu „Life“ nakon čega su se preselili na bazen hotela gdje su imali priliku iz prve ruke doživjeti moć hidratacije i osjetiti blistavost koju ova linija pruža.

Kristina Krepela

Uz pića i hranu te uz note saksofona na bazenu su se zabavljele poznate dalmatinske influencerice Anamaria Raić, Ivana Mišković, Vedrana Ilić, Petra Čolak, Dubravka Pleško, Horvat Čagalj te predstavnici medija.

Tamo su predstavljeni proizvodi za kućnu njegu koji su apsolutni “must”. Liniju proizvoda čini 5 proizvoda. Dvije kreme za lice – Soft Sorbet krema gelaste teksture za mješovitu kožu i Rich Sorbet, bogata krema za suhu kožu. Zatim, serum za lice bez mirisa i bojila, vrlo lagane teksture i brzog upijanja pogodan za sve uzraste. Noviteti u liniji su maska za lice i krema za tijelo s hijaluronom.

Kristina Krepela

Maska je predivne kremaste teksture, a u doticaju s toplinom kože se pretvara u njegujuće ulje. Za razliku od klasičnih maski, ova se ne ispire već se umasirava i ostavlja da djeluje preko noći. Krema za tijelo je bogate teksture, trenutno ostavlja kožu glatkom i mekom ali bez osjećaja ljepljivosti i masnoće.

Ono što je revolucionarno u cijeloj priči linije Timexpert Hydraluronic je HLG nanopolimer – tehnologija koju ekskluzivno koristi Germaine de Capuccini, a patentirana je u sklopu Istraživačkog centra Principe Felipe u Valenciji. HLG nanopolimer sastoji se od tri biokompatibilna, biorazgradiva i međusobno aktivna sastojka: hijaluronske kiseline, poliglutaminske kiseline i lizina. Hijaluronska i poliglutaminska kiselina su snažni ovlaživači, povezani su spojevima lizina poznatim po stvaranju kolagena. Ova kombinacija aktivnih sastojaka donosi koži mnoge benefite poput blistavosti, zdravog izgleda i “plumping” efekta, a uz to je dovoljna snažna tretira i prve znakove starenja, fine linije i bore.

Za sve koji se po prvi puta susreću s brendom, Germaine de Capuccini je španjolski brend koji uskoro slavi velikih 60 godina na svjetskom tržištu. Obzirom da brend veliku pažnju posvećuje istraživanjima njege kože, u sklopu vlastitih labaratorija stvara sve svoje proizvode i formulira pod strogim medicinsko– farmaceutskim kriterijima čime jamči zadovoljstvo krajnjeg korisnika.

Danas je prisutan u više od 20.000 spa i kozmetičkih salona u 84 zemlje, a nalazi se u mnogim top svjetskim hotelima i njihovim wellness kutcima. U Hrvatskoj je brend našao svoje mjesto u više od 10 wellness -a vrhunskih hotela te premium kozmetičkih salona, a neki od partnera, osim Hotela Olympije, uključuju hotel Esplanadu u Zagrebu, Sheraton u Dubrovniku i Centar za kozmetologiju Neoderm.

Na našem tržištu trenutno je dostupno 9 linija za njegu kože lica, 3 linije za njegu tijela, dekorativna kozmetika te široka ponuda proizvoda sa SPF zaštitom. Svaku od navedenih linija prati poseban i profesionalan tretman s dokazanim rezultatima.

Također, posebnu kategoriju čine visokotehnološki uređaji koji koriste sigurne i učinkovite tehnologije, poput neinvazivne mezoterapije, tehnologije mikroigala i radiofrekvencija. Na taj način brend na personaliziran i efikasan način uspjeva zadovoljiti potrebe klijenata različitih specijalizacija.

Pogledajte GALERIJU:

Kristina Krepela
Anamarija Raič i prijateljica
Petra Čolak
Vedrana Ilić
Horvat Čagalj
Dubravka Pleško
Lea Ćalina, edukator brenda Germaine de Capuccini
Bahlen beauty: Lea Ćalina, Paula Bahlen Devčić, Lucija Mršić i Izabela Lukšić
Eleonora Bastić i Katarina Knežević, voditeljice wellness-a „Life“ hotela Olympia

Anamarija Raič s prijateljicom, Horvat Čagalj
Kristina Krepela

 

Foto: Promo





Slični članci