Make your day different

Logo Cover

Domaći brend Lokomotiva okupio brojne dame povodom 10. obljetnice: Mia Kovačić ukrala poglede futurističkim izdanjem, Ida Prester ‘it’ odijelom..

Modna marka Lokomotiva je sjajnom revijom i retrospektivnom izložbom u zagrebačkom klubu Peti kupe proslavila deset godina stvaranja. Lana Puljić, dizajnerica branda, na proslavi je prikazala svu različitost i eklektičnost Lokomotive. Izložba je prikazala najvažnije trenutke desetogodišnjeg stvaranja i Lokomotivine prepoznatljive komade, dok je hommage revija odala počast različitim smjerovima dizajna koje Lokomotiva implementira i pritom na novi nivo podigla reinterpretirane bezvremenske komade.

Proslava desete obljetnice privukla je brojne ljubiteljice i ljubitelje Lokomotivine estetike. Među okupljenima bili su: Mia Kovačić, Ida Prester, Lidija Lešić, Karla Zelić, Nina Mia Čikeš, Saša Joka, Boris Banović, modni duo Twins – Damir Begović i Domagoj Štimac i mnogi drugi.

Andrea Solomun, Lana Puljić, Mia Kovačić, Ida Prester, Lidija Lešić

Prije revije posjetitelji su uživali u modnom putovanju kroz vrijeme: projekciji najvažnijih trenutaka Lokomotive, kao i u šetnji kroz izložbeni prostor s kultnim komadima.

Među ostalim prikazana je i Lokomotivina kolekcija na Tjednu mode u Milanu te glumica Tihana Lazović u Lokomotivinom stylingu na filmskom festivalu u Veneciji koji je prema ocjeni Voguea bio jedan od najboljih.

Prikazane su i neke od Lokomotivinih suradnji poput bomber jakne koju je Lokomotiva kreirala s Jägermeisterom, nakita za Lokomotivinu kolekciju koju je dizajnirala s Majom Miletić i pregače za slastičarnicu Neka jedu kolače.

Modna revija je na pistu iznijela strast koju Lana od samih početaka brenda unosi u Lokomotivu. Ovaj svojevrsni hommage desetljeću stvaranja prikazao je različite smjerove dizajna koje je Lokomotiva implementirala kroz vrijeme.

Kolekcija je spoj naoko nespojive estetike i senzibiliteta, bezvremenska, istovremeno moderna i ekstravagantna. Kroz reviju su provučene sve Lanine inspiracije, a svaki komad u sebi sadrži neki prepoznatljivi Lokomotivin element i svaki je nosiv, a opet ekstravagantan.

‘Moj glavni pokretač u životu je strast i upravo sam to željela pokazati i provući kroz večerašnje događanje. Lokomotiva je brand koji u isto vrijeme može biti i romantičan i luksuzan, a opet pomalo dark. To je ono što je čini posebnom. Nije li tako i s nama ljudima? Svi smo mi spoj svega nespojivoga, baš poput Lokomotive. U tome se krije bezvremenska ljepota i posebnost kako modne marke, tako i žene koja je nosi’, izjavila je Lana Puljić, dizajnerica i vlasnica brenda Lokomotiva.

Foto: promo





Slični članci