Make your day different

Logo Cover

Cover Style vam ponosno predstavlja novi vizualni identitet! Dašak optimizma i malu dozu dostupnog luksuza koji prkosi turbulentnoj svakodnevici – Dobro došli u ‘novo normalno’

I baš kao što je prije 90 godina Coco Chanel željela stvoriti haljinu pristupačne cijene koja će biti dostupna ženama iz svih društvenih slojeva, odnosno najširem tržištu, haljinu koja će kvalitetom i dizajnom biti dugotrajna, cijenom prihvatljiva i koju će biti moguće kombinirati na bezbroj načina i nositi u bezbroj prigoda, tako smo i mi željeli novim vizualnim identitetom lifestyle portalu Cover Style podariti novo ruho, dostupno, jednostavno, a opet luksuzno.

Da, ta mala crna haljina i danas je najpopularnija haljina na svijetu. Kada je prvi put predstavljena 1926. godine, Vogue je pisao da će postati vrsta uniforme za sve žene i za sve ukuse. Međutim, ona i danas (uz vječiti crveni ruž!) ima jednaku moć.

 

Nisam slučajno novi vizualni identitet poistovjetila s ‘malom crnom haljinom’ sinonimom besmrtnosti, vječnosti. Neupitna elegancija i ekonomičnost takve haljine doprinijela je njezinoj popularnosti tijekom godina Velike depresije.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Gabrielle Chanel (@_gabrielle_chanel)

U godinama nakon Drugog svjetskog rata, Dior je povratio maloj crnoj haljini iskonski kontekst ‘uniforme’ koja simbolizira snažne žene. Mnoge su poznate ljepotice iz tog razdoblja često portretirane u crnim haljinama upravo kako bi se naglasila razlika između femme fatale i tipičnih konzervativno odjevenih kućanica. I da, preživjela je Drugi svjetski rat, preživjela je sve nedaće koje su svijet snašle nakon toga, a žene su postajale snažnije i emancipiranije.

Danas, kad je svijet zadesila pandemija koronavirusa, kad je Zagreb u ožujku pogodio razorni potres i gospodarstvo zadesila ekonomska kriza, novim smo vizualnim identitetom simbolički željeli podariti novo ruko, ono najblistavije, i njime prkositi nesigurnoj svakodnevici, turbulentnim danima koja su snašla baš svaki dom, unijeti u njega dašak vjere, optimizma, razbiti sivilo svakodnevice i svima podariti ono malo potrebitog i dostupnog luksuza koji će neupitno vratiti osmjeh na lica i vjeru u blistaviju budućnost.

 

U svojoj posljednjoj kolumni prim. dr Siniša Glumičić, kojeg krasi impresivna domaća, ali i inozemna karijera, a koja je počela negdje kad i moja, koji je priznati stručnjak, ali i moj prijatelj, izvrstan muzičar i veliki filmofil, lijepo je objasnio da se mnogi upravo u ovim nesigurnim vremenima žele pomladiti, da ih optimizam i želja za životom nije napustila. Dapače. I sama u to duboko vjerujem. Više smo se okrenuli sebi, svojim bližnjima, rekla bih, onim istinskim vrijednostima pa je ta čuvena rečenica o ‘maloj crnoj haljini’ nastaloj iz nesigurnih vremena slavne Coco Chanel meni osobno logična nit vodilja u neka bolja vremena. I inspiracija.

 

Naime, jedan od najpoznatijih citata Gabrielle Coco Chanel je: ‘A girl should be two things: classy and fabulous!’. A ako postoji jedan komad garderobe koji će ženi u tom zadatku biti moćan saveznik, onda je to upravo mala crna haljina.

 

I zato ponosno mogu najaviti da lifestyle portal Cover Style od danas sjaji novim sjajem. Sada je moderniji, brži, kvalitetniji, i ono najbitnije, kreiran je prema željama naših vjernih čitateljica. A one su, danas znam, emancipirane moderne žene (dakako, tu je i pokoji muškarac!) koje vrlo dobro znaju što žele, ali i što ne žele.

 

Nakon tri godine od posljednjeg redizajna pravi je trenutak da najboljima pružimo najbolje.

Moderniji dizajn, nove zanimljive rubrike, veće fotogalerije, više video sadržaja i bogatija naslovnica samo su neke od promjena koje smo za vas pripremili.

Sandra Njavro, glavna urednica lifestyle portala Cover Style

Vašu smo vjernost odlučili nagraditi velikom nagradnom igrom. Kultni francuski brend Avène deset čitateljica daruje s ekskluzivnim beauty setom koji sadrži Couvrance balzam za uljepšavanje usana u Nude nijansi i mini maskaru i Couvrance visokopodnošljivu maskaru namijenjenu ženama s osjetljivom kožom i očima. Prijaviti se možete 20. listopada od 14,00 sati na Facebook profilu portala Cover Style. 

Do čitanja,
Sandra Njavro

 





Slični članci