Modni stil Bojane Gregorić Vejzović odlikuju odjevne kombinacije koje spajaju eleganciju, udobnost i odvažnost, a upravo u takvom izdanju nedavno se pojavila na predstavljanju novog beauty proizvoda brenda Vichy. Zgodna glumica blistala je u jednostavnoj, bijeloj haljini bandeau kroja koja laska njenoj vitkoj figuri, no u centru pažnje našla se i srcolika ogrlica nalik onoj kakvu je nosila Kate Winslet u ‘Titaniku’, a koja je cijeli look podigla na višu (glamuroznu!) razinu…
Među brojnim damama koje su stigle na predstavljanje novog kozmetičkog proizvoda u organizaciji brenda Vichy u hotelu Zonar, posebno se istaknula glumica Bojana Gregorić Vejzović.
Zgodna 51-godišnja televizijska i kazališna zvijezda zaplijenila je pažnju dotjeranim izdanjem u znaku bijele boje, a ispod radara nije prošao ni glamurozan nakit koji je cijeli look učinio potpuno unikatnim.
![](https://coverstyle.hr/wp-content/uploads/2023/09/Bojana-Gregoric-Vejzovic.jpeg)
Nekadašnja balerina look je zavrtjela oko bijele bandeau haljine bez naramenica čiji se donji dio blago širi. Jednostavnu kreaciju nosivu u svim prigodama glumica je oplemenila je plavim sakoom, prozirnim natikačama s potpeticom i glamuroznim dodacima za postizanje dodatnog ‘wow efekta’.
![](https://coverstyle.hr/wp-content/uploads/2023/09/Bojana-Gregoric-Vejzovic-i-Ivana-Miseric.jpeg)
Zvijezda serije ‘Horvatovi’ posjeduje pozamašnu kolekciju torbica s potpisom domaćeg brenda malaGbag, stoga ne čudi kako je ovo izdanje upotpunila modelom u metalik srebrnoj nijansi čija cijena iznosi 125 eura.
![](https://coverstyle.hr/wp-content/uploads/2023/09/MalaG-Bag-125-E-94181-kn.jpg)
Kao točka na ‘i’ došla je plava safirna ogrlica srcolikog oblika koja neodoljivo nalikuje komadu nakita kakvog je nosila britanska glumica Kate Winslet u kultnom filmu ‘Titanic’.
![](https://coverstyle.hr/wp-content/uploads/2023/09/Titanic-Heart-of-Gold-Necklace-Amazon.jpg)
Ovaj zadivljujući komad nakita pod nazivom ‘Heart of Gold’ najskuplja je ogrlica ikada prikazana u filmu. Njezina vrijednost procjenjuje se na vrtoglavih 475 milijuna eura, no brojni brendovi i proizvođači nakita kroz godine su predstavili vlastite, vrlo uvjerljive kopije.
Pripremila: Tara Musulin
Foto: John Pavlish i Matej Jurcević/promo