Proteklih godina vladarice među torbama bili su modeli s potpisom renominiranih francuskih kuća poput Chanela, Louis Vuittona i Hermèsa, a čini se kako će status one najpoželjnije za 2022. godinu ipak pripasti novom dizajnerskom imenu. Prema podacima koje je objavila stranica Clair report, novi modni favorit za kojim žude zaljubljenice u modu diljem svijeta je torbica relativno mladog američkog brenda Telfar. Ovaj minimalistički modni dodatak dostupan je u čak 117 različitih modela, a činjenica da su sve na službenim stranicama potpuno rasprodane, govori kako će vrlo brzo steći kultni status…
Nakon vladavine torbi s potpisom Chanela i Hermèsa, ove godine na sam tron već se popeo model američkog brenda Telfar.
Razlika između Telfar torbi i onih s potpisom luksuznih dizajnerskih kuća je u njihova cijena, no njihova kupovina nije nimalo lak zadatak obzirom ju je gotovo nemoguće kupiti direktno od brenda.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Telfar torbe procijenjene su gotovo dvostruko više od njihove izvorne maloprodajne cijene. Primjerice, cijena modela ‘Shopping Bag’ iznosi 195% cijene koju biste za nju platili originalno, što je gotovo duplo veća cijena.
Ukoliko imate sreće, možete ju ugrabiti već od 150 do 257 dolara ovisno o veličini, no gotovo svi modeli razgrabe se u trenu čim postanu dostupni na stranici brenda.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Iako su Chanel, Louis Vuitton i Hermès još uvijek tri najpopularnija luksuzna brenda u koje se isplati investirati, njihove vrijednosti nešto su manje kod preprodavača.
Brojke Telfara zbilja su konkurentne prosječnom zadržavanju vrijednosti jer se Hermès procjenjuje na 102%, Chanel na 87% i Louis Vuitton na 82%.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Posebno su poželjne njihove suradnje s brendovima Ugg, Eastpak i Moose Knuckles jer se radi o rijetkim torbama koje se više nikad neće naći u prodaji, već samo kod preprodavača.
Telfar je nastao 2004. godine, a pokrenuo ga je Telfar Clemensa. Ovaj perspektivni mladić liberijskih korijena studirao je modni dizajn, a njegovi počeci su rekonstrukcija vintage odjeće koju je prodavao u buticima diljem New Yorka.
Popularnost je stekao sa spomenutim torbama, a predstavio ih je u kolekciji za jesen/zimu 2014. godine. Prvotno je bila kreirana da izgleda kao papirnata vrećica, popularna je postala tek 2017. godine kada je dobila i nove inačice i veličine.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Danas je dostupna u tri veličine i 47 različitih boja, a njezin čist, minimalistički i moćan dizajn koji se prilagođava svakom stajlingu osigurao joj je mjesto među skupocjenim modnim dodacima.
Pripremila: Tara Musulin
Foto: Instagram