I baš kao što je prije 90 godina Coco Chanel željela stvoriti haljinu pristupačne cijene koja će biti dostupna ženama iz svih društvenih slojeva, odnosno najširem tržištu, haljinu koja će kvalitetom i dizajnom biti dugotrajna, cijenom prihvatljiva i koju će biti moguće kombinirati na bezbroj načina i nositi u bezbroj prigoda, tako smo i mi željeli novim vizualnim identitetom lifestyle portalu Cover Style podariti novo ruho, dostupno, jednostavno, a opet luksuzno.
Da, ta mala crna haljina i danas je najpopularnija haljina na svijetu. Kada je prvi put predstavljena 1926. godine, Vogue je pisao da će postati vrsta uniforme za sve žene i za sve ukuse. Međutim, ona i danas (uz vječiti crveni ruž!) ima jednaku moć.
Nisam slučajno novi vizualni identitet poistovjetila s ‘malom crnom haljinom’ sinonimom besmrtnosti, vječnosti. Neupitna elegancija i ekonomičnost takve haljine doprinijela je njezinoj popularnosti tijekom godina Velike depresije.
View this post on Instagram
U godinama nakon Drugog svjetskog rata, Dior je povratio maloj crnoj haljini iskonski kontekst ‘uniforme’ koja simbolizira snažne žene. Mnoge su poznate ljepotice iz tog razdoblja često portretirane u crnim haljinama upravo kako bi se naglasila razlika između femme fatale i tipičnih konzervativno odjevenih kućanica. I da, preživjela je Drugi svjetski rat, preživjela je sve nedaće koje su svijet snašle nakon toga, a žene su postajale snažnije i emancipiranije.
Danas, kad je svijet zadesila pandemija koronavirusa, kad je Zagreb u ožujku pogodio razorni potres i gospodarstvo zadesila ekonomska kriza, novim smo vizualnim identitetom simbolički željeli podariti novo ruko, ono najblistavije, i njime prkositi nesigurnoj svakodnevici, turbulentnim danima koja su snašla baš svaki dom, unijeti u njega dašak vjere, optimizma, razbiti sivilo svakodnevice i svima podariti ono malo potrebitog i dostupnog luksuza koji će neupitno vratiti osmjeh na lica i vjeru u blistaviju budućnost.
U svojoj posljednjoj kolumni prim. dr Siniša Glumičić, kojeg krasi impresivna domaća, ali i inozemna karijera, a koja je počela negdje kad i moja, koji je priznati stručnjak, ali i moj prijatelj, izvrstan muzičar i veliki filmofil, lijepo je objasnio da se mnogi upravo u ovim nesigurnim vremenima žele pomladiti, da ih optimizam i želja za životom nije napustila. Dapače. I sama u to duboko vjerujem. Više smo se okrenuli sebi, svojim bližnjima, rekla bih, onim istinskim vrijednostima pa je ta čuvena rečenica o ‘maloj crnoj haljini’ nastaloj iz nesigurnih vremena slavne Coco Chanel meni osobno logična nit vodilja u neka bolja vremena. I inspiracija.
Naime, jedan od najpoznatijih citata Gabrielle Coco Chanel je: ‘A girl should be two things: classy and fabulous!’. A ako postoji jedan komad garderobe koji će ženi u tom zadatku biti moćan saveznik, onda je to upravo mala crna haljina.
I zato ponosno mogu najaviti da lifestyle portal Cover Style od danas sjaji novim sjajem. Sada je moderniji, brži, kvalitetniji, i ono najbitnije, kreiran je prema željama naših vjernih čitateljica. A one su, danas znam, emancipirane moderne žene (dakako, tu je i pokoji muškarac!) koje vrlo dobro znaju što žele, ali i što ne žele.
Nakon tri godine od posljednjeg redizajna pravi je trenutak da najboljima pružimo najbolje.
Moderniji dizajn, nove zanimljive rubrike, veće fotogalerije, više video sadržaja i bogatija naslovnica samo su neke od promjena koje smo za vas pripremili.
Vašu smo vjernost odlučili nagraditi velikom nagradnom igrom. Kultni francuski brend Avène deset čitateljica daruje s ekskluzivnim beauty setom koji sadrži Couvrance balzam za uljepšavanje usana u Nude nijansi i mini maskaru i Couvrance visokopodnošljivu maskaru namijenjenu ženama s osjetljivom kožom i očima. Prijaviti se možete 20. listopada od 14,00 sati na Facebook profilu portala Cover Style.
Do čitanja,
Sandra Njavro