Jučer je u Uraniji, prostoru kreacije predstavljen BOYY – međunarodni brend iza kojeg stoji dvoje životnih i poslovnih partnera, dizajneri Jesse Dorsey iz Montreala i Wannasiri Kongman iz Bangkoka, koji je svoj put započeo 2006. godine u New Yorku, gdje je odmah privukao pažnju New York Timesa, a legendarni, danas na žalost zatvoreni Pariški Colette je bio njihov prvi inozemni kupac. Od tada su Wannasiri i Jesse obišli dobar dio svijeta u ostvarivanju svoje vizije, tako da danas trgovine imaju u Copenhagenu i Bangkoku, dok su dostupni na 40ak ekskluzivnih adresa širom svijeta u koje se ubrajaju Browns i Selfridges u Londonu, te Galerie Lafayette u Parizu.Predstavljanju su nazočile brojne zaljubljenike u modu, među njima Anitu Dujić, Maru Bratoš, Ninu Murtić, Nenada Sovilja, Sašu Joku…
Sinoć je organizirano posebno događanje kojim je predstavljen početak prodaje brenda BOYY u zagrebačkom Garderoba Concept Storeu.
Filozofija brenda BOYY je uvijek bila da ženski modni dodaci trebaju imati muževnu komponentu kako bi izbalansirali i istaknuli upravo ženinu ženstvenost, nešto poput yina i yanga. Tako BOYY u sebi sadrži značajke uspješnih modnih dodataka iz prošlosti u koji je udahnuta minimalistička profinjenost lišena suvišnih detalja, iz čega su nastale bezvremene siluete izuzetno visoke kvalitete, koji su utrli put brendu BOYY prema novom poimanju luksuza. Danas je upravo profinjena jednostavnost drugo ime za BOYY, a Business of Fashion ga svrstava u ‘Anti-IT torbe’. Za Jesse i Wannasiri BOYY žena zrači snagom i osobnošću. Ona ima svoj čvrsti životni stav, ali istovremeno i smisao za humor.
Najpoznatija BOYY linija torbi, koja je brend globalno lansirala 2015. godine i učinila prepoznatljivim, je svakako tzv. BUCKLE collection – linija inspirirana elementima i materijalima prošlih modnih era, sa širokim pojasom i uvećanom kopčom nalik na one iz 70ih godina.
To su elementi koji u kombinaciji čine BOYY torbu prepoznatljivom čak i onima koji se nisu nužno susreli sa samim brendom. Svaka se BUCKLE kolekcija sastoji od klasičnih modela torbi BOBBY, DEVON, ROMEO i KARL uvijek u nekoliko osnovnih boja, te posebne komade napravljene od neočekivanih materijala: plastike, krzna, rafije itd.
Prva tzv. COLOR BLOCK linija, u kojoj klasična BUCKLE torba dobiva plohe u 4 različite boje koje dizajneri vrlo odvažno kombiniraju, predstavljena je u ljeto 2015. godine. Od tada se ova linija nalazi u svakoj kolekciji, uvijek u različitim kombinacijala boja.
Cruise 2020 kolekcija, koja je upravo stigla u Garderobu sadrži paletu boja inspiriranu morem koja će osvježiti zimsku odjeću. Tako modeli BOBBY i DEVON uz klasičnu crnu dolaze i u toploj boji duhana, a ROMEO u dva tona sivo-plave boje (morska pjena/škriljevac), te u Color Block verziji koja u sebi sadrži sve boje Cruise kolekcije crvenu, plavu, boju duhana). Poseban model u ovoj kolekciji je BOBBY 18 – zigzag studs.
Uz torbe, tu su i novčanici i etui za mobilni telefon, koji po bojama prate kolekciju torbi. Predstavljanje brenda BOYY upriličeno na novoj prestižnoj lokaciji URANIA – prostor kreacije, čime je podcrtano u prvom redu slavlje dizajna. Ugođaj bezvremenskog luksuza je upotpunio vrhunski šampanjac jedne od najprestižnijih šampanjskih kuća TAITTANGER Champagne koji se točio uzvanicima.
‘Dolazak BOYY brenda u Garderobu za nas je veliko priznanje na naš dosadašnji rad i predstavlja svojevrsnu krunu naše ponude, obzirom na izuzetno visoke kriterije koje svaka trgovina koja prodaje BOYY mora ispunjavati. Osobno sam uložila puno truda i upornosti kako bi uvjerila Wannasiri da je Garderoba prava adresa za BOYY. Danas sam nakon gotovo dvije pune godine otkako sam na adresu BOYY bag poslala prvi upit, sretna i ponosna što ću imati priliku svoju osobnu strast prema ovim torbama prenijeti na naše klijentice. Tako smo danas uz novu kolekciju u Uraniji izložili i moje osobne primjerke koje sam kupila tijekom zadnje tri godine, te tako još sveobuhvatnije ispričali priču o BOYYu, o tome koliko toga novoga BOYY unosi u svaku svoju kolekciju, a da pri tome ostaje dosljedan svojoj filozofiji bezvremenskog minimalizma i svojim klasičnim modelima’, rekla je Ana Ivančić, vlasnica Garderoba Concept Storea.
Pogledajte FOTO galeriju:
Foto: John Pavlish/promo