H&M je oduševljen što može najaviti suradnju s kultnim modnim brendom The Vampire’s Wife, zamisao britanske dizajnerice, manekenke i muze Susie Cave. Favorit modnih znalaca, The Vampire’s Wife kolekcija poznata je po laskavim siluetama, glamuroznim detaljima i neobuzdanom slavljenju žena i ženskog oblika.
Kolekcija je progresivna, i u stavu i u izradi; odjeća je izrađena od materijala iz održivih izvora. Kolekcija će biti dostupna u odabranim trgovinama i na hm.com stranici od 22. listopada 2020. ‘Bila mi je velika čast što su me zamoliti da budem dizajner i kreativni direktor The Vampire’s Wife suradnje s H&M-om. H&M se izuzetno potrudio da oživi mistični i senzualni svijet The Vampire’s Wife pristupa modi. Nadam se da će ova kolekcija pružiti onoliko radosti onima koji je nose, kao i meni dok sam je kreirala ‘, kaže Susie Cave, kreativna voditeljica i dizajnerica. Suradnja H&M-a s The Vampire’s Wife brendom je hrabra i ženstvena. Odvažni komadi uključuju mističnu čipkastu haljinu s prepoznatljivim ramenima, baršunastu mini haljinu sa senzualnom mašnicom i romantični srebrni čipkasti ogrtač, koji se sastoji od recikliranog najlona i recikliranog poliestera. The Vampire’s Wife kolekcija na retro čipkastoj haljini stavlja naglask na siluetu koja blista. Modni dodaci ove kolekcije potiču na hirovitost pomoću šarmantne ogrlice, narukvica i alkica s motivima kao što su oči, oblaci i naravno vampirski zubi. Elegantne čipkaste rukavice bez prstiju i bijeli odvojivi ovratnik s volanima dodaju začin zaigranosti. Klasična crna boja dominira kolekcijom za dojmljivo tajanstveni osjećaj, sa svjetlucavom srebrnom čipkom, raskošnim manžetnama i bogatim baršunastim teksturama dodajući time luksuzni ton ovoj kolekciji. ‘Ovom suradnjom H&M i The Vampire’s Wife žele pokazati našim kupcima da moda može, i treba, osnažiti i nadahnuti žene da se osjećaju kao najbolja verzija sebe. Dugo nas nadahnjuju Susieina energija i vrijednosti brenda i oduševljeni smo što ovu, nesumnjivo, vrlo posebnu kolekciju radimo zajedno ‘, kaže Maria Östblom, voditeljica dizajna ženske odjeće u H&M-u. Zajedno s H&M-om, Susie Cave je kreativni voditelj kampanje, poziva nas u The Vampire’s Wife svijet s ključnim temama kampanje poput: snage, ranjivosti, intimnosti, nepoznatog i ženskog spola. Muza robne marke Samantha Snow, model Eva Apio i britanska pjesnikinja Greta Bellamacina zvijezde su kampanje koja bilježi zajedničke vrijednosti napretka i ženskog osnaživanja kako u slici tako i u filmu. Foto: Promo
|
Znamo kada u H&M stiže glamurozna, tamna i snažno ženstvena kolekcija s potpisom brenda koji obožavaju filmske zvijezde
Slični članci
RECEPT: Cheeseburger rolice sočne su iznutra i hrskave izvana, nema koga neće oboriti s nogu spojem tekstura i okusa
Tražite savršen snack za druženje ili vam se jede nešto zanimljivo za večeru? Ako vol
Otkrivamo gdje Novu godinu možete dočekati (doslovce!) filmski uz 10 fantastičnih filmskih naslova! Jedan možete gledati prije, a drugi nakon ponoći..
Prosinac i ove godine donosi nezaboravna događanja koja obilježavaju završetak godine i
Indira Levak progovorila o odnosu s bivšim suprugom Miroslavom i otkrila da joj još uvijek ispunjava sve želje, ali i da je postavio ultimatum za pomirenje
Krajem srpnja domaću javnost šokirala je vijest o iznenadnom kraju braka glazbenice Indi
FOTO: Na predblagdanskom druženju najavljeni (uzbudljivi!) noviteti 12. Pink Day Festivala, a otkrivena je i nova koloristička zvijezda vina
Zagrebački Pupitres - Boutique Vinske Kulture u srijedu, 20. studenog, ugostio druženje