H&M je oduševljen što može najaviti suradnju s kultnim modnim brendom The Vampire’s Wife, zamisao britanske dizajnerice, manekenke i muze Susie Cave. Favorit modnih znalaca, The Vampire’s Wife kolekcija poznata je po laskavim siluetama, glamuroznim detaljima i neobuzdanom slavljenju žena i ženskog oblika.
Kolekcija je progresivna, i u stavu i u izradi; odjeća je izrađena od materijala iz održivih izvora. Kolekcija će biti dostupna u odabranim trgovinama i na hm.com stranici od 22. listopada 2020. ‘Bila mi je velika čast što su me zamoliti da budem dizajner i kreativni direktor The Vampire’s Wife suradnje s H&M-om. H&M se izuzetno potrudio da oživi mistični i senzualni svijet The Vampire’s Wife pristupa modi. Nadam se da će ova kolekcija pružiti onoliko radosti onima koji je nose, kao i meni dok sam je kreirala ‘, kaže Susie Cave, kreativna voditeljica i dizajnerica. Suradnja H&M-a s The Vampire’s Wife brendom je hrabra i ženstvena. Odvažni komadi uključuju mističnu čipkastu haljinu s prepoznatljivim ramenima, baršunastu mini haljinu sa senzualnom mašnicom i romantični srebrni čipkasti ogrtač, koji se sastoji od recikliranog najlona i recikliranog poliestera. The Vampire’s Wife kolekcija na retro čipkastoj haljini stavlja naglask na siluetu koja blista. Modni dodaci ove kolekcije potiču na hirovitost pomoću šarmantne ogrlice, narukvica i alkica s motivima kao što su oči, oblaci i naravno vampirski zubi. Elegantne čipkaste rukavice bez prstiju i bijeli odvojivi ovratnik s volanima dodaju začin zaigranosti. Klasična crna boja dominira kolekcijom za dojmljivo tajanstveni osjećaj, sa svjetlucavom srebrnom čipkom, raskošnim manžetnama i bogatim baršunastim teksturama dodajući time luksuzni ton ovoj kolekciji. ‘Ovom suradnjom H&M i The Vampire’s Wife žele pokazati našim kupcima da moda može, i treba, osnažiti i nadahnuti žene da se osjećaju kao najbolja verzija sebe. Dugo nas nadahnjuju Susieina energija i vrijednosti brenda i oduševljeni smo što ovu, nesumnjivo, vrlo posebnu kolekciju radimo zajedno ‘, kaže Maria Östblom, voditeljica dizajna ženske odjeće u H&M-u. Zajedno s H&M-om, Susie Cave je kreativni voditelj kampanje, poziva nas u The Vampire’s Wife svijet s ključnim temama kampanje poput: snage, ranjivosti, intimnosti, nepoznatog i ženskog spola. Muza robne marke Samantha Snow, model Eva Apio i britanska pjesnikinja Greta Bellamacina zvijezde su kampanje koja bilježi zajedničke vrijednosti napretka i ženskog osnaživanja kako u slici tako i u filmu. Foto: Promo
|

Znamo kada u H&M stiže glamurozna, tamna i snažno ženstvena kolekcija s potpisom brenda koji obožavaju filmske zvijezde
Slični članci

Na ruci Tije Jurčić blista dijamantni prsten! Ljubav s dvadeset godina starijim NBA igračem dobila je svoju potvrdu - par se zaručio!
Na Instagram profilu Tije Jurčić osvanula je vijest koja odiše romantikom i novim poče

Anita Dujić slavi 41. rođendan! Lijepa poduzetnica otkrila za Cover Style kako je provela svoj poseban dan, ali i što je sama sebi poklonila
Danas je poseban dan za Anitu Dujić, lijepa poduzetnica slavi 41. rođend

Ova raskošna nijansa smeđe kose uživat će 'it' status tijekom jeseni, poznati kolorist otkriva kako je objasniti svom frizeru
Dok je ljeto rezervirano za nešto svjetlije boje kose, jesen je idealna za povratak topli

Dior okupio poznate! Charlize Theron stigla u hrabrom izdanju, Jennifer Lawrence u chic baloneru, a Brigitte Macron večer provela uz Johnny Deppa
'Do you dare enter…the House of Dior?', ovim riječima, projiciranima na golemi ekran, J