| H&M je oduševljen što može najaviti suradnju s kultnim modnim brendom The Vampire’s Wife, zamisao britanske dizajnerice, manekenke i muze Susie Cave. Favorit modnih znalaca, The Vampire’s Wife kolekcija poznata je po laskavim siluetama, glamuroznim detaljima i neobuzdanom slavljenju žena i ženskog oblika.
Kolekcija je progresivna, i u stavu i u izradi; odjeća je izrađena od materijala iz održivih izvora. Kolekcija će biti dostupna u odabranim trgovinama i na hm.com stranici od 22. listopada 2020. ‘Bila mi je velika čast što su me zamoliti da budem dizajner i kreativni direktor The Vampire’s Wife suradnje s H&M-om. H&M se izuzetno potrudio da oživi mistični i senzualni svijet The Vampire’s Wife pristupa modi. Nadam se da će ova kolekcija pružiti onoliko radosti onima koji je nose, kao i meni dok sam je kreirala ‘, kaže Susie Cave, kreativna voditeljica i dizajnerica.
Suradnja H&M-a s The Vampire’s Wife brendom je hrabra i ženstvena. Odvažni komadi uključuju mističnu čipkastu haljinu s prepoznatljivim ramenima, baršunastu mini haljinu sa senzualnom mašnicom i romantični srebrni čipkasti ogrtač, koji se sastoji od recikliranog najlona i recikliranog poliestera. The Vampire’s Wife kolekcija na retro čipkastoj haljini stavlja naglask na siluetu koja blista.
Modni dodaci ove kolekcije potiču na hirovitost pomoću šarmantne ogrlice, narukvica i alkica s motivima kao što su oči, oblaci i naravno vampirski zubi. Elegantne čipkaste rukavice bez prstiju i bijeli odvojivi ovratnik s volanima dodaju začin zaigranosti. Klasična crna boja dominira kolekcijom za dojmljivo tajanstveni osjećaj, sa svjetlucavom srebrnom čipkom, raskošnim manžetnama i bogatim baršunastim teksturama dodajući time luksuzni ton ovoj kolekciji.
‘Ovom suradnjom H&M i The Vampire’s Wife žele pokazati našim kupcima da moda može, i treba, osnažiti i nadahnuti žene da se osjećaju kao najbolja verzija sebe. Dugo nas nadahnjuju Susieina energija i vrijednosti brenda i oduševljeni smo što ovu, nesumnjivo, vrlo posebnu kolekciju radimo zajedno ‘, kaže Maria Östblom, voditeljica dizajna ženske odjeće u H&M-u.
Zajedno s H&M-om, Susie Cave je kreativni voditelj kampanje, poziva nas u The Vampire’s Wife svijet s ključnim temama kampanje poput: snage, ranjivosti, intimnosti, nepoznatog i ženskog spola. Muza robne marke Samantha Snow, model Eva Apio i britanska pjesnikinja Greta Bellamacina zvijezde su kampanje koja bilježi zajedničke vrijednosti napretka i ženskog osnaživanja kako u slici tako i u filmu. Foto: Promo
|
Znamo kada u H&M stiže glamurozna, tamna i snažno ženstvena kolekcija s potpisom brenda koji obožavaju filmske zvijezde
Slični članci
Lana Jurčević emotivnim videom podijelila da čeka drugo dijete! Glazbenica otkrila dobro čuvanu tajnu, čestitke pristižu sa svih strana
Nakon višemjesečne tišine i povlačenja iz javnosti, pjevačica Lana Jurčević podijel
VIDEO: Tony Cetinski potpuno promijenio look! Omiljeni glazbenik iznenadio obožavatelje novom frizurom, svi su gledali u njegov 'man bun'
U Frankfurtu se sinoć slavila glazba, emocija i nostalgija, a među brojnim trenucima koj
Fitness stručnjak Franjo Baltić u kolumni za Cover Style otkriva zašto dan poslije treninga svaka stepenica izgleda kao planina, ali i kako preživjeti famozni muskulfiber
Fitness stručnjak Franjo Baltić u kolumni za Cover Style otkriva zašto je jedan običan
Victoria Beckham odbacila hlače i uskočila u ženstvenu (i laskavu!) haljinu iz vlastite kolekcije, začinila ju je hit cipelama s osobnim potpisom
Legendarni nogometaš David Beckham i njegova supruga Victoria nakratko su uspjeli pronać




