Modul d.o.o. hrvatska tvrtka specijalizirana za proizvodnju tapeciranog namještaja, a usmjerena na projektna opremanja ugostiteljskih i hotelskih objekata, privatnih domova i uredskih prostora jučer je uz prisustvo predstavnika medija proslavom obilježila prvi rođendana od otvorenja svog showrooma u Gajevoj ulici 21 u Zagrebu, ali i predstavio nove proizvode iz kolekcije 1.
Smještena u srcu Slavonije, točnije u Dardi pored Osijeka tvrtka Modul d.o.o. koristi svoj potencijal usmjeravajući svoju prodaju kako na Hrvatsku tako i na inozemne zemlje. Svoje tržište proširuje zajedno s strateškim partnerima pa samim time njeni proizvodi mogu se pronaći diljem cijele Europe, a čak i daleke Amerike.
Uz navedene suradnje stižu i reference pa se samim time može navesti opremanje Hotela Sheraton (Dubrovnik), Hotela Nimfa (Živogošće), Hotela Royal (Velika Gorica), Hotela Portorož (Slovenija), Studentskog hotela (Nizozemska), Hotela Residenz Rothaus (Njemačka) i mnogih drugih.
Ulaganjem u napredne tehnologije koje se koriste u proizvodnji, povećani su i kapaciteti kao i sama kvaliteta proizvoda.
Tvrtka je od svog osnutka usmjerena ka postizanju dva cilja: dodatno ulaganje u tehnologiju i ulaganje u edukaciju zaposlenika dok se poslovanje bazira na kvaliteti proizvoda kao i na stalnom proširenju proizvodnog programa time prateći najnovije trendove na tržištu tapeciranog namještaja.
Nova, nadopunjena kolekcija obuhvaća stolice/fotelje, sofe, krevete te dodatke, a dolazi, kao i do sada, s potpisom priznatog osječkog dizajnera Vladimira Madunića.
Luna i Lunar, novi su modeli stolica, jednostavnih i zavodljivih linija, Miraz je model ravnih i čistih linija, idealan za opremanje poslovnih prostora, ali i ugostiteljskih objekata i blagovaonica, Uno Aria nova je inačica Modulove uspješnice, stolice/polunaslonjača Uno, a s otvorom na naslonu, dobiva još elegantniji i prozračniji izgled.
Sve modulove stolice lagane su i čvrste, a sjedala od hladno lijevane spužve su vrlo udobna i trajna. Kolekciji Uno/Uno Aria pridružen je i stolić Unotab. Stolići su razvijeni kao komplementarni stolicama i zajedno čine neraskidivu cjelinu.
Novi model stolice/polunaslonjača Bloom lijepih je oblih linija, a ‘cvjetasta’ forma na krajevima rukonaslona se lagano izvija i proširuje površinu za oslanjanje što je čini dodatno udobnom.
Stolice Lane i Laner, kao i stolica/polunaslonjač Rita – redizajni su prijašnjih modela, a korištenjem nove tehnologije hladno lijevane spužve omogućena je odlična udobnost i trajnost.
Novost je i Sofa Cubic inspirirana kockicama za slaganje, koja sa svojih nekoliko osnovnih elemenata pruža ogromne mogućnosti kombiniranja i slaganja, a sofa Roma – dobila je i kutnu varijantu,a atraktivnost, udobnost i optimalna dimenzioniranost, implementirane su i u ovaj kutni sustav.
U novoj kolekciji predstavljena su i dva modela kreveta, krevet Leaf koji kako mu samo ime daje naslutiti, ima tanko i zaobljeno uzglavlje, povišen je od poda kao da lebdi, a na njemu se nalazi ekstra udoban madrac. U kombinaciji s našim stolićima na mjestu noćnih ormarića dobivamo kombinaciju ‘iz snova’.
Krevet Stretchbed – integralno rješenje za spavaću ili hotelsku sobu, nastao inspiriran sofom Stretch, odiše komforom i udobnošću. Zaobljenih i zategnutih linija, Stretchbed će biti glavna zvijezda interijera spavaće sobe.
‘Pri oblikovanju proizvoda najveća motivacija je da naše stolice, fotelje ili sofe oplemene prostore u kojima će se naći, kao i želja da se istaknu u njima. Pratimo trendove u dizajnu interijera i pokušavamo našim proizvodima dati dozu prepoznatljivosti, promišljenosti i posebnosti kojom će biti ‘korak ispred’. Naravno, u samome procesu radimo varijante oblika i ispitujemo reakcije kolega i suradnika pa sukladno i njihovim reakcijama tražimo najdopadljiviji oblik za naše proizvode. Na taj način gradimo prepoznatljivost proizvoda, kao i samog branda Modul, kako među profesionalcima za opremanja interijera, tako i među krajnim kupcima namještaja’, izjavio je dizajner Vladimir Madunić.
Uz zajednički trud želja je izgraditi prepoznatljivost cijele kolekcije proizvoda, kao i samog branda Modul, kako na širem tržištu namještaja gdje će kupci koji žele ‘nešto više’ pronaći rješenje za opremanje svojih prostora tako i među profesionalcima za opremanje interijera.
Foto: Vanja Babić/promo