Make your day different

Logo Cover

U Tvornici Kulture održan je Hair Show u duha New Yorka, a glavna zvijezda – Redken otkrila je (i diktirala!) najnovije trendove u njezi kose

Zagrebačka Tvornica Kulture, ovoga je vikenda zasjala u pravom i dostojnom Redken sjaju. Bogata povijest koja i dan danas kreira trendove, preplavila je događaj za koji se tražila karta više, a kako je bilo doznali smo iz prve ruke…

Težnja za što ljepšom, zdravijom i sjajnijom kosom, danas je česta tema brojnih razgovora, pogotovo u salonima ljepote u koje odlazimo baš iz tog razloga.

Redken by Mario Vidaček
Redken by Mario Vidaček

Beauty indutrija, definitivno je jedna od najbrže rastućih, a tržište kao da iz dana u dan, servira novitete koje je nemoguće odjednom isprobati.

Kada je riječ o tradiciji i kontinuiranoj kvaliteti, Redken je ime koje definitivno opravdava navedene karakteristike.

Ivana Mijatović, Renata Novak, Andrea Tunjić i Sandra Jelavić

Davne 1960., nastaje brend koji sve do danas broji milijune vjernih zaljubljenika i korisnika.

Glavna osnivačica – Paula Kent, revolucionirala je profesionalnu industriju njege kose za stiliste i klijente, a njezina opipljiva predanost znanosti i prije svega njezina osobnost, pomogli su brendu da postane ono što je danas.

Redken by Marko Listeš

U tome joj je pomogao i poznati kemičar – Jheri Redding, koji je razvio proizvode niske pH vrijednosti za Paulinu tada, osjetljivu kosu.

Zagrebačka Tvornica Kulture, ovoga je vikenda zasjala u pravom i dostojnom Redken sjaju. Hair Show, koji je predvodila edukatorica i voditeljica projekta – Lea Dolezil, definitivno je ukrao svu pažnju prisutnih.

Mario Vidaček

Uz Leu, na pozornici su se pojavili i svoja umijeća predstavili i Redken saloni, zajedno sa svojim artistima.

Marko Listeš Marin (Living Room), Nikola Blažinčić (Nikola Blažinčić Hair) i Mario Vidaček (VIDA hairdressing), pripremili su show za pamćenje, a inspiracije definitivno nije nedostajalo.

by Nikola Blažinčić

Poseban segment naziva Redken Brews, u kojem su sudjelovali Marko Matijević (Marco’s Barbershop), Marko Dubovečak (Aesthete) i Nikola Podgajski (MIČ styling), prikazali su uvijek urbane i svakodnevno nosive, novitete za muškarce.

Marko Matijević

1971., Redken je po prvi puta salonima i frizerima predstavio znanost i poslovno obrazovanje i to uspješno čini sve do danas, a prvi simpozij poput ovog, održan je 1974. godine.

Sve su to dokazi koji govore i idu u prilog tome da je riječ o brendu koji već godinama kreira trendove u svijetu kose kada je riječ o bojama, stylingu i neizbježnoj njezi kose, koja se temelji na personaliziranom pristupu.

Marko Listeš Marin

Svaki klijent je individua za sebe, a Redken svojim dugogodišnjim prisustvom, to itekako dokazuje.

Foto: promo

 



HZZO
Merkur


hogwarts

Slični članci