Zagrebačka Tvornica Kulture, ovoga je vikenda zasjala u pravom i dostojnom Redken sjaju. Bogata povijest koja i dan danas kreira trendove, preplavila je događaj za koji se tražila karta više, a kako je bilo doznali smo iz prve ruke…
Težnja za što ljepšom, zdravijom i sjajnijom kosom, danas je česta tema brojnih razgovora, pogotovo u salonima ljepote u koje odlazimo baš iz tog razloga.
Beauty indutrija, definitivno je jedna od najbrže rastućih, a tržište kao da iz dana u dan, servira novitete koje je nemoguće odjednom isprobati.
Kada je riječ o tradiciji i kontinuiranoj kvaliteti, Redken je ime koje definitivno opravdava navedene karakteristike.
Davne 1960., nastaje brend koji sve do danas broji milijune vjernih zaljubljenika i korisnika.
Glavna osnivačica – Paula Kent, revolucionirala je profesionalnu industriju njege kose za stiliste i klijente, a njezina opipljiva predanost znanosti i prije svega njezina osobnost, pomogli su brendu da postane ono što je danas.
U tome joj je pomogao i poznati kemičar – Jheri Redding, koji je razvio proizvode niske pH vrijednosti za Paulinu tada, osjetljivu kosu.
Zagrebačka Tvornica Kulture, ovoga je vikenda zasjala u pravom i dostojnom Redken sjaju. Hair Show, koji je predvodila edukatorica i voditeljica projekta – Lea Dolezil, definitivno je ukrao svu pažnju prisutnih.
Uz Leu, na pozornici su se pojavili i svoja umijeća predstavili i Redken saloni, zajedno sa svojim artistima.
Marko Listeš Marin (Living Room), Nikola Blažinčić (Nikola Blažinčić Hair) i Mario Vidaček (VIDA hairdressing), pripremili su show za pamćenje, a inspiracije definitivno nije nedostajalo.
Poseban segment naziva Redken Brews, u kojem su sudjelovali Marko Matijević (Marco’s Barbershop), Marko Dubovečak (Aesthete) i Nikola Podgajski (MIČ styling), prikazali su uvijek urbane i svakodnevno nosive, novitete za muškarce.
1971., Redken je po prvi puta salonima i frizerima predstavio znanost i poslovno obrazovanje i to uspješno čini sve do danas, a prvi simpozij poput ovog, održan je 1974. godine.
Sve su to dokazi koji govore i idu u prilog tome da je riječ o brendu koji već godinama kreira trendove u svijetu kose kada je riječ o bojama, stylingu i neizbježnoj njezi kose, koja se temelji na personaliziranom pristupu.
Svaki klijent je individua za sebe, a Redken svojim dugogodišnjim prisustvom, to itekako dokazuje.
Foto: promo