Make your day different

Logo Cover

Treća sezona serije ‘Bijeli lotos’ iznjedrila je trend glasnog luksuza i republikanskog stila, a znamo i koje brendove nose glavni likovi

Treća sezona hit serije ‘Bijeli lotos’ obara sve rekorde gledanosti, što zbog intrigantne radnje, lokacije na kojoj je snimana, ali i modnih izdanja glavnih likova. Od pažljivo biranih ljetnih komada, preko dizajnerskih toaleta do upečatljivih detalja, garderoba likova otkriva njihove društvene statuse, osobne ambicije i unutarnje sukobe. Zahvaljujući njima, iznjedrio se trend glasnog luksuza, republikanskog stila i fantazije bogatstva temeljenih na najčuvenijim brendovima čije si komade mogu priuštiti samo oni najimućniji…

Moda je svakako jedan od ključnih elemenata televizijskih serija, a među njima prednjači trenutačno ona najgledanija – ‘Bijeli lotos’.

Kao i prethodne dvije sezone, moda je i u trećoj sezoni nastavila biti alat za pripovijedanje i karakterizaciju likova, smještajući likove u egzotično okruženje, u kojem njihova modna izdanja pričaju jednako zanimljive priče kao i sami dijalozi.

 

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Vogue (@voguemagazine)

 

Kako serija produbljuje svoju kritiku bogatih i moćnih, njezini likovi ne nose samo odjeću, već političke stavove i osobne karakteristike. U trećoj sezoni, moda se povezuje s ‘glasnim luksuzom’ – stilom koji nije samo bogat, već i očigledan, čak i pretenciozan.

‘Glasni luksuz’ odnosi se na odjeću i modne izbore koji nisu suptilni u svojoj skupoći – umjesto toga, likovi nose odjeću koja je prepoznatljiva, upečatljiva i skupa do te mjere da ne zahtijeva dodatno objašnjenje. U svijetu ‘Bijelog lotosa’, gdje su bogatstvo i status ključne teme, likovi često biraju odjeću koja jasno signalizira njihovu pripadnost eliti. Ovo je stil koji ne ostavlja ništa za maštu i koji je gotovo uvijek ‘prepun’, u smislu boja, logotipa, dizajna i cijena.

Likovi iz političkih krugova ili oni koji podržavaju konzervativne stavove često nose odjeću koja naglašava američki patriotizam i klasičnu eleganciju. Često su viđeni u klasičnim, patriotskim bojama – crvenoj, bijeloj i plavoj, s odabirima brendova koji se povezuju s tradicijom i konzervativnim vrijednostima.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Vanity Fair (@vanityfair)

 

Stilist serije Alex Bovaird oblači likove u marke namijenjene pozivanju na luksuz i društvo koje si ga može priuštiti, bilo putem generacijskog bogatstva, braka, visokopozicioniranih poslova (takozvanih ‘bijelih ovratnika’) ili čak kriminala koje takve pozicije sa sobom često nose.

Oni su bezbrižno bogati: lik Jaclyn (koju tumači 49-godišnja Michelle Monaghan) nosi otvorenu haljinu Chanel na bazenu preko kupaćeg kostima, aludirajući arhivski look s piste vrijedan više od 7000 dolara kao da je u pitanju hotelski ogrtač.

Kate, koju igra 51-godišnja Leslie Bibb, kasnije oblači slično hot pink odijelo na majicu koju potpisuje Valentino.

Muškarci nose Guccijeve natikače bez čarapa; žene se izležavaju u Loewe badićima i vade balzam za usne i lorazepam iz svojih prostranih torbi JW Anderson.

Pripremila: Tara Musulin
Foto: Instagram

 









Slični članci