Kineskoj platformi TikTok svakim danom radikalno raste popularnost, a recipročno tome raste i njezin utjecaj u beauty industriji. Nakon nekoliko videa koji su u rekordnom roku postali viralni, ruž Black Honey francuske kultne kuće Clinique postao je predmet žudnje svih ljubiteljica kozmetike…
Društvene mreže već neko vrijeme služe kao važno mjesto informiranja o svim temama, a trenutno je među najpopularnijim platformama kineski TikTok.
Upravo se na toj mreži pojavio niz viralnih videa u kojima korisnice otkrivaju svoje beauty tajne i demonstriraju sve čari pojedinih kozmetičkih proizvoda, koji, iako postoje već godinama, do tad nisu bili posebno zapaženi.
Prvi takav slučaj dogodio se ljetos, kad je Tik Tok korisnica shanniedarko_ otkrila da je slavna glumica Liv Tyler na snimanju trilogije Gospodara Prstenova nosila Cliniqueov Black Honey ruž.
Uskoro je internet preplavljen beauty tutorialima i videima prezadovoljnih korisnica ovog sad već viralnog proizvoda koji postoji već od 1971. godine, te je u rekordnom roku rasprodan diljem svijeta.
Svoju naglu popularnost ovaj ruž je svakako zaslužio, a beauty urednice najpopularnijih ženskih časopisa poput Voguea i Ellea kunu se u njegovu sjajnu kremastu teksturu koja ne isušuju usnice i nevjerojatnu sposobnost da se savršeno prilagodi svakom tonu kože.
Oni koji su voljni malo se strpjeti za ovaj must-have proizvod svakako će doći na red ako se zapišu na listu čekanja, a ovaj sjajan ruž koji je zaludio svijet može biti njihov za pristupačnih 130 kuna.
Pripremila: L.H.
Foto: Instagram/Promo