Prije šest dana svijetom je odjeknula vijest kako se slavna reality zvijezda Kim Kardashian i reper Kanye West razvode nakon šest godina braka. I dok jedni raspravljaju o razlozima raspada braka, drugi zbrajaju njihovu imovinu i prognoziraju kako će to biti jedan od skupljih razvoda u povijesti, slavna starleta novim vrućim fotografijama na Instagramu kao da nešto poručuje….
Kim Kardashian, reality zvijezda i vlasnica nekoliko modnih i beauty tvrtki, ponovno je u središtu svjetske javnosti.
Iako slavna poduzetnica i kontroverzni reper nisu službeno potvrdili da se razvode, američki tabloidi ne prestaju brujiti o njihovom ljubavnom krahu.
Osnivačica brenda KKW Beauty navodno više ne želi živjeti u strahu od novih skandala njezinog supruga, posebice nakon javnih ispada kojima je nedavno punio medijske stupce i povrijedio mnoge članove svoje obitelji.
A Page Six razvod potvrđuje i informacijom da je 40 – godišnja reality zvijezda angažirala jednu od najboljih odvjetnica za razvode u svijetu bogatih i slavnih – Lauru Wasser.
Laura Wasser, naime, bila je odvjetnica i Angeline Jolie, Britney Spears, kao i Johnnyja Deppa.
Naime, nakon što je prije šest dana odjeknula vijest da je njenom braku s reperom Kanyeom Westom došao kraj, koncentrirala se na posao. Na Instagramu je podijelila nove vruće fotografiju u donjem rublju, kojima kao da poručuje da stvari drži pod kontrolom.
View this post on Instagram
Kim i Kanye vjenčali su se 2014. na raskošnoj ceremoniji organiziranoj u Italiji a u braku su dobili četvero djece – kćeri North (7) i Chicago (3) te sinove Sainta (5) i 19 mjeseci starog Psalma.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Slavna reality zvijezda, koja je planetarnu slavu stekla u showu ‘Keeping Up with the Kardashians’ danas vodi nekoliko uspješnih tvrtki, a jedna od njih je i brend Skims koji je Kim Kardashian osnovala 2019. godine.
View this post on Instagram
U sklopu brenda lansirala je donje rublje, elastične bodije te pidžame i kućne ogrtače, a najnoviji proizvod su joj najlonke.
Za potrebe lansiranja novog proizvoda skinula se u donje rublje i najlonke te u vrućim pozama poslikala za društvene mreže, a oduševljenih reakcija nije nedostajalo.
Njezinu fotografiju je u manje od 24 sata lajkalo nešto manje od 4,3 milijuna pratitelja, što je samo još jedna potvrda toga da je Kim sama sebi najbolja reklama.
Foto: Instagram