Kada tijelu treba više od obične hidratacije, stiže izotonično osvježenje koje spaja okus i funkciju. U ritmu aktivnog života, s okusima limuna i nara…
Završili ste intenzivan trening, osvojili još jedan vrh ili ste jednostavno iscrpljeni od užurbanog dana. Umorni ste, ali niste gotovi i znate da obična voda neće biti dovoljna.
U tim trenucima, Twist ISO je tu kao vaš novi saveznik. Iz Hrvatske dolazi izotonični napitak koji podiže letvicu, svjež, funkcionalan i drugačiji. A sada, uz već poznat limun, stiže i u novom, neodoljivom okusu nara.
Twist ISO spaja pun, voćni okus s praktičnim benefitima za tijelo. Stvoren za one koji traže više, više energije, više okusa, više od svakog gutljaja. ‘Twist ISO nije samo još jedan izotonik. On je tu da redefinira iskustvo hidratacije uz izniman okus i funkcionalne sastojke’, ističe Iva Deak, brand managerica Carlsberg Hrvatska.
Dva okusa. Dva stava. Vi birate.
Twist ISO limun – svjež, energičan i citrusno snažan. Idealna podrška za one koji ne staju. Vitamin B kompleks, C i E tu su da osnaže tijelo kad mu je to najpotrebnije.
Twist ISO nar – hrabar, trpko-senzualan i autentičan. Za one koji žele iskočiti iz rutine i isprobati nešto novo. Obogaćen prirodnim antioksidansima te vitaminima B i D, pruža dodatnu podršku imunološkom sustavu.
Više od običnog izotonika
‘S Twist ISO ne ulazimo samo u kategoriju – mi je želimo oblikovati. Želimo ponuditi proizvod koji ne pristaje na prosjek, već nudi novo iskustvo u svijetu funkcionalnih napitaka’, poručuje Maja Turčić, direktorica marketinga Carlsberg Hrvatska.
Dolazi u praktičnoj 0,5 l staklenoj boci, servira se rashlađen na 5°C, s nekoliko kockica leda u prepoznatljivoj Twist ISO čaši. Iako dizajniran za aktivne, ovaj napitak je savršen za sve koji žele kvalitetnu hidrataciju uz neodoljiv okus.
Twist ISO je nova generacija izotoničnih pića, domaći proizvod koji kombinira funkcionalnost, svježinu i stil. Uz njega, Carlsberg Hrvatska nastavlja širiti svoj bogat portfelj koji uključuje Pan, Tuborg, Carlsberg, Somersby i Blanc 1664 za sve one koji od pića očekuju više.
Foto: Promo