Globalno omiljeni brend adidas u proljeće ulazi s novim modelima svojih Originals klasika – Gazelle, Samba i Handball Spezial, a noviteti su predstavljeni u sklopu proljetnog vala kampanje ‘We Gave the World an Original. You Gave Us a Thousand Back’.
U fokusu su tri klasična modela koja su ostavila svoj trag na brojnim lokacijama diljem svijeta, u mnogim kulturama i različitim pokretima, iako su prvotno dizajnirana za različite sportove, od nogometa do rukometa.
Upravo je to srž kampanje ‘1000 Back’ koja istražuje kulturno naslijeđe brenda i odaje počast svim pojedincima i zajednicama koje su nosile ove planetarno popularne modele tenisica od njihovih početaka pa sve do danas.
Protagonisti nove adidas Originals kampanje su Janko Janić, čije kreativno oko je snimilo brojne originalne foto i video materijale, Pave Elez čiji video uradci krase brojne billboarde u regiji, Nika Pavičić, influencerica prepoznatljiva po svojim inovativnim modnim kombinacijama u koje redovito uključuje najbolje adidas komade i Nika Turković, istaknuta glazbenica koja kroz melodije i tekstove izražava svoju unikatnost i originalnost.
Svi oni na jedinstven način donose novu Originals perspektivu kroz jedan neprekidni kadar kojim prikazuju slikovitu priču života tisuću originala. Prolazeći ulicom, otkrivaju ljude, zajednice, identitete i subkulture koje su Trefoil učinile svojim simbolom.
Osim videa, kampanja je popraćena nizom fotografija. Atraktivnim vizualnim sadržajem odaje se počast različitim osobnostima ljudi koji danas nose te modele – svaka osoba stilizira ih na svoj način, dodajući tako novu, unikatnu dimenziju vječnim klasicima.
Svaka fotografija Samba, Handball Speziala i Gazelle na različitim mjestima i u različitim situacijama oživljava mnoštvo jedinstvenih priča i uloga koje svaka pojedina tenisica dobiva zahvaljujući svojim ponosnim vlasnicima.
adidas Originals, uz video i fotografije kampanje, želi odati počast svojim klasicima i uz ljude koji im danas udišu novi značaj i to u posebnom digitalnom središtu koje okuplja sve obožavatelje adidas Originals komada.
Ideja ovog inovativnog pokreta na društvenim mrežama je da ljubitelji ovih bezvremenskih komada podijele svoj jedinstven način nošenja legendarnih modela koristeći hashtag #Samba #Gazelle i #Spezial.
Od sporta do skejtanja, glazbe i mode.
Jednom klasik, uvijek klasik.
Više informacija o kampanji i najnovijoj Originals kolekciji dostupno je na www.adidasoriginals.hr, a novi modeli u svim Buzz i adidas trgovinama diljem Hrvatske.
O adidas Originalsu:
Inspiriran bogatom sportskom baštinom adidasa – jednog od vodećih svjetskih sportskih brendova i globalnog dizajnera i inovatora sportske obuće i odjeće – adidas Originals je lifestyle brend osnovan 2001. godine.
S adidasovim arhivom kao svojom osnovom, adidas Originals nastavlja razvijati naslijeđe brenda kroz svoju predanost inovacijama proizvoda i sposobnost filtriranja kreativnosti i hrabrosti prisutne na terenima i u sportskim arenama kroz prizmu suvremene mladenačke kulture.
Obilježen ikoničnim Trefoil logotipom koji je prvi put korišten 1972. godine i koji podržavaju oni koji i dalje oblikuju i definiraju kreativnu kulturu, adidas Originals i dalje predvodi put kao vodeći urbani sportski brend.
:
Foto: promo