Nakon što su prošlom revijom još jednom dokazali zašto njihovi eventi uvijek nadilaze samu modnu prezentaciju, eNVy room ulazi u novo poglavlje. Ove jeseni, 11. rujna, u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu, pod generalnim pokroviteljstvom Omoda & Jaecoo, predstavit će kolekciju jesen–zima 2025, paralelno s otvaranjem izložbe eNVision…
Kampanja za kolekciju snimljena je upravo u MSU-u, a taj vizualni jezik već najavljuje atmosferu koja nas očekuje, intenzivnu, fokusiranu i dramaturški snažnu.
Za ovu posebnu priliku muzej se pretvara u svojevrsni ‘black box’: nestaju distrakcije, a odjeća preuzima glavnu riječ. Publika će uroniti u iskustvo u kojem moda progovara sama za sebe, naglašena svjetlom, scenografijom i ritmom pokreta na pisti.
Nova kolekcija donosi trideset lookova i istražuje kontraste koji definiraju DNK eNVy rooma. Strogo krojeni blejzeri dekonstrukcijom prelaze u bomber jakne s gumiranim detaljima i sportskim kodovima, dok transparentna organza i jacquard s predimenzioniranim floralnim motivima unose lakoću i neočekivan zaokret.
Suprotno njima, monumentalne haljine, voluminozne, arhitektonske i senzualne pretvaraju tijelo u skulpturalnu priču. Dijalog između tailoringa i haljina, ‘oklopa i igre’, oblikuje kolekciju kao vizualnu instalaciju koja nadilazi samu odjeću.
Posebna dimenzija večeri bit će i izložba eNVision, nastala u suradnji sa studentima Tekstilno-tehnološkog fakulteta. Inspirirani arhivom bridal kolekcija, mladi su dizajneri reinterpretirali estetiku eNVy rooma od prêt-à-portera do avangarde, a njihovi će radovi biti prikazani paralelno s revijom.
Time se još jednom potvrđuje važnost otvaranja prostora novoj generaciji i pružanja vidljivosti mladim talentima.
Više od dva desetljeća eNVy room gradi prepoznatljiv vizualni svijet, spoj visoke mode i suvremenih kodova, arhitektonskih silueta i ženstvenih haljina koje su obilježile crvene tepihe i pozornice diljem regije.
Foto: Franjo Matković