Make your day different

Logo Cover

Odijelo je nova haljina, a Barbara Kolar zna kako ovog proljeća nositi ona – najtraženija iz kolekcije domaćeg brenda koji obožavaju Hrvatice….

Nakon godine koja nikoga nije ostavila ravnodušnim, vrijeme je za boje i vibrantne kolorite koji će svakoga oduševiti. Vrijeme je za izlazak iz sportske odjeće, pidžami i svega onoga što je proteklih mjeseci zauzimalo mjesto u većini ormara diljem svijeta. Unatoč radu od doma, život se ponovno lagano vraća u normalu, a sve više žena odlazi u urede i na poslovne sastanke u realnom poslovnom okruženju.

Proljeće uvijek asocira na buđenje, a unatoč tome što često nemamo inspiracije i obuzme nas svojevrsni ‘proljetni umor’, odjeća vrhunskih krojeva i boja je tu da nam barem malo popravi raspoloženje i da se osjećamo bolje, snažnije i motiviranije.

Ususret proljeću i prizivanju svega dobroga, dobro poznati brend DeLight, iza kojeg stoji dizajner i stilist Ivan Friščić, jako dobro zna kako ostati, ali i postati pozitivan te razbuditi sva osjetila, a pogotovo vizualno.

Ono što je posebno lijepo jest činjenica da hrvatska moda ne spava zimski san, već da se stvaraju nove kolekcije koje će uskoro zavladati ulicama i uredima.

Poseban je osjećaj imati na sebi nešto, za što znaš da su stvorile ruke nekoga iz tvog grada i gdje god to nosili, uvijek nosimo nešto naše, domaće te u ovim vremenima podupiremo naše sunarodnjake.

Poznat i prepoznat od strane brojnih obožavateljica kvalitete i bezvremenskih krojeva, DeLight u svojoj novoj liniji odijela, najavljuje da su ona sada – nove haljine. Svaka žena u odijelu može izgledati odlično i besprijekorno, snažno i samouvjereno, a upravo tu ulogu po prvi puta u svojoj karijeri kao zaštitno lice modnog brenda u ovoj statement kampanji, utjelovila je legendarna voditeljica – Barbara Kolar.

Na svojevrstan način, Barbara utjelovljuje ideal DeLigt žene, što ona zaista jest. Snažna, profesionalna, prekrasna žena koja ne pristaje na kompromise u poslu pa tako ni kada je u pitanju odjeća.

‘Volim modu i volim se lijepo odijevati, a posebnu pažnju prirodajem kvaliteti tkanine i izrade. DeLight njeguje te iste vrijednosti pa sam se lako zamislila u ulozi DeLight žene’, istaknula je Barbara Kolar.

Odijela su svojevrsni sinonim brenda i ukoliko ste u potrazi za onim savršenim koje zaista stoji kao saliveno, DeLight je definitivno mjesto na kojem će vaša potraga započeti ali i završiti. Prirodne tkanine bez umjetnih vlakana, vrhunska izrada, krojevi koji laskaju ženskoj građi, razuman omjer cijene i kvalitete, izrada po mjeri do konfecijskog broja 46, sve su to kvačice odobrenja kada je riječ o DeLight-u, koji njeguje slow fashion koncept.

Kolekcije su limitirane i vrlo je mala vjerojatnost da ćete negdje sresti nekoga u istom komadu odjeće.

Također, proizvodi se komad po veličini, a u samoj trgovini su izmjene kolekcija česte, tako da će vas uvijek nešto novo iznenaditi.

Male serije proizvodnje, ujedno su i nit vodilja jer samim time dolazi do smanjena otpada.

‘Moja je ideja oduvijek bila svojevrsna ekskluzivnost i pristup odijevanju koji evocira vremena u kojima je kvaliteta tkanine i izrade bila preduvjet za cijenu, a ime se trebalo opetovano opravdavati. Tako mi, iz kolekcije u kolekciju poboljšavamo svoju kvalitetu u svakom pogledu – tkanine su sve luksuznije, a izrada sve savršenija. Želja mi je da se moje klijentice osjećaju odlično, snažno i nepobjedivo kada nose moje komade’, istaknuo je Ivan Friščić.

Iza ideje brenda stoji premisa da žena u DeLightu može pronaći zaokruženi look – od svilene bluze, haljine, odijela pa sve do kaputa. Naglasak je na potpuno bezvremenski komadima koji se mogu nositi godinama i u različitim prilikama a u kojima će svaka žena uvijek izgledati odvažno.

Odijela su vječni komadi koji nikada nisu bili traženiji u smislu trendova i nikada više prikazivani u kolekcijama modnih dizajnera, a ono što DeLight ima u svojoj ponudi su boje, materijali i krojevi koji oduzimaju dah.

Ružičasta, ljubičasta, crvena, smaragdno zelena, plava…može li proljeće započeti bolje? Luksuzne i vrhunske prirodne tkanine od kojih su izrađena njihova odijela sastavljena su od 90% vune i 10% svile, a te iste tkanine koriste najveći svjetski brendovi.

Barbara Kolar

Foto: Matea Smoličić Senčar/promo

 



HZZO
Merkur


hogwarts

Slični članci