Coach je ponovno udružio snage s dugogodišnjim suradnikom, fotografom Stevenom Meiselom. Rezultat modne ljubavi ovog dobro uhodanog dvojca je još jedna kampanja koja savršeno prikazuje Njujorški mladoliki duh brenda.
Kolekcija je inspirirana trendovima 70-ih. U vagonu Njujorške podzemne željeznice modeli poziraju u lepršavim floralnim haljinama i krznenim jaknama dok pod rukama drže novu generaciju Coachevih kožnih torbi. Nismo sigurni kamo putuju, no sigurni smo kako i mi želimo s njima.
“Coach dečko i djevojka su sanjari, ali žive živote koji su i nama bliski.” rekao je o kampanji Stuart Vevers, kreativni direktor za Coach.
Coach je očigledno promijenio fokusnu skupinu kojoj se obraća. To su sada mlađe, modno osviještene generacije. Početkom godine Coach je zaštitnim licem imenovao Selenu Gomez. Poznata pjevačica i osoba s najviše pratitelja na Instagramu ponovno je popularizirala brend, te ga upoznala s novom, nešto mlađom publikom.
Fotografije: Coach
Autor: M.S