Iz sezone u sezonu modne piste diktiraju trendove, a osim odjeće, torbica i cipela, naglasak je sve više na naočalama. U sezoni proljeće-ljeto 2018., ako je suditi po modnim magazinima, apsolutni je must have – nova Gucci kolekcija. Pod vizijom kreativnog direktora Alessandra Michelea, nova kolekcija predstavlja estetiku živopisnih 80-ih godina, koja je savršeno spojila retro prizvuk svima prepoznatljivih oversize okvira i vječnu klasiku u koju će se zaljubiti sve fashionistice.
Kolekcija sunčanih i dioptrijskih naočala neodoljivo podsjeća na ‘lude 80-te’ u kojima su vladale boje i hrabre kombinacije te na prvi pogled otkriva prepoznatljivi Gucci stil, koji je imperativ u modnom svijetu već duži niz godina. Uz sunčane naočale širokog izbora boja i modela, i dioptrijske naočale s potpisom najpoznatije modne kuće osvanule su u novom ruhu. Poznata po tome što u stopu prati svjetske trendove, Optika Anda i ove sezone donosi atraktivne modne poslastice, pri čemu je prepoznala posebnost, ali i kvalitetu onih najtraženijih – Gucci naočala.
Ovosezonski dizajn priziva lude 80-e pa pastelnim bojama, velikim okvirima i aviatorskim retro naočalama slavi vrijeme modne slobode, pomalo divlje, a opet posebne. Ne odolijevajući trendu retro klasike, u novoj kolekciji donosi i dozu glamura kroz luksuzne modele naočala u stilu diva starog Hollywooda.
Zavodljivi mačkasti modeli s istaknutim okvirima, koji su ove sezone osvojili ulice, s Gucci potpisom postat će dio i sofisticiranog poslovnog looka, ali i urbanog streetstylea.
U novoj kampanji, koju potpisuje poznata fotografkinja Zoe Ghertner na sunčanoj Venice plaži u Los Angelesu prisutan je dašak nostalgije u vizualima sa snažnom vintage atmosferom, koji najbolje pokazuju inspiraciju dizajnera u stvaranju nove linije naočala, koje svi žele.
Pogledajte 14 modela naočala s potpisom Gucci i njihove cijene:
Foto: Promo/Zoe Ghertner