Max Mara je na Milanskom tjednu mode pokazala pravu modnu akrobaciju, inspiraciju je pronašla u raskoši rokokoa, a rezultat je bio sve samo ne prenapuhan. Kreativni direktor Ian Griffiths vješto je pretvorio teatralnost Marie Antoinette i Madame de Pompadour u suvremenu viziju ženstvenosti, koja koketira s minimalizmom i suvremenim linijama…
Na milanskoj pisti Max Mara je izvela modni ples između prošlosti i sadašnjosti, a raskoš rokokoa pretočena je u krojeve koji dišu lakoćom i disciplinom.
Ian Griffiths nije posegnuo za kostimskom teatralnošću, već je barokni duh Marie Antoinette i Madame de Pompadour pretvorio u čiste linije, prozračne siluete i detalje koji podsjećaju na oblake, cvijeće i igru svjetlosti.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Haljine i kaputi dobili su ‘oblake’ od prozračnog šifona na ramenima, a siluete su ostale vitke, izdužene i besprijekorno skrojene. Trench kaputi, Max Marin zaštitni znak, dobili su novu dimenziju: s golim leđima, naglašenim ovratnicima i pomalo dramatičnim volumenom.
Posebnu pažnju privukle su pencil suknje i krojevi koji naglašavaju struk, ali i otkrivaju midriff, detalj koji prati opći milanski trend i podsjeća da današnja Max Mara žena ima i dozu sportskog, fit duha.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Za večer, Griffiths je ponudio haljine koje izgledaju poput cvjetnih latica u pokretu – lagane, eterealne, ali i senzualne. Cijela kolekcija nosila je dozu ‘versajske razigranosti’ no bez ijednog printa.
Lookove je pratila glazbena kulisa podjednako moćna i dramatična, mashup jazz funka i monumentalnog orguljaškog koncerta, što je dodatno naglasilo grandioznost revije održane u Palazzo del Ghiaccio, nekadašnjoj ledenoj dvorani.
Pogledajte VIDEO:
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Max Mara je ovoga puta dokazala da raskoš može izgledati jednostavno, a minimalizam može biti luksuzan. I da Versailles itekako može živjeti i u ormaru moderne, chic žene 2026. godine.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Foto: Instagram