U Parku Želja jučer je vladala prava ljetna atmosfera – kreativna, neopterećena i puna pozitivne energije, baš onakva kakvu Somersby njeguje u svom prepoznatljivom stilu. Povod okupljanju bio je lansiranje dva nova okusa koji će obilježiti sezonu pred nama: Somersby Malina Limeta i bezalkoholni Somersby Bazga Limeta 0.0…
Nova izdanja cidera predstavljena su uz podršku brojnih partnera, predstavnika industrije i medija, a večer je dodatno začinila glazbena zvijezda u usponu, Ela Katina, čiji je nastup savršeno pratio veseli duh brenda.
Somersby Malina Limeta donosi voćnu svježinu s citrusnim notama i unosi novi ritam u alkoholnu ponudu, dok Bazga Limeta 0.0 jača bezalkoholni segment, sve popularniji među urbanom, mlađom publikom koja traži balans između okusa i stila života.
‘Naši novi proizvodi osmišljeni su kao odgovor na rastuću potrebu za raznolikošću, ali i za pićima koja se uklapaju u svaki trenutak – od afterwork druženja i festivala, do spontanih piknika i večeri s ekipom,’ poručio je Armin Seferović, brend menadžer Somersbyja.
‘U trendovima smo, ali ostajemo vjerni onome što Somersby jest – zaigran, prirodan i pun okusa koji se pamti.’
Nova linija proizvoda već je dostupna, a lansiranje prate atraktivne promotivne aktivnosti, snažna digitalna prisutnost i pozicioniranje kroz HoReCa i retail kanale.
Fokus je jasan – biti prisutan točno tamo gdje publika živi, pije i stvara uspomene.
Somersby, koji već drži titulu najprodavanijeg cidera u Hrvatskoj i nosi prestižno priznanje Best Buy Award, još jednom potvrđuje svoju poziciju lidera, ne samo u prodaji, već i u inovaciji i lifestyleu koji ide ukorak s vremenom.
Foto: Promo