Make your day different

Logo Cover

Luksuzni talijanski brend zaradio je titulu najpopularnijeg u 2020. godini, a sve zbog slavnih lica u ulozi modela i inovativnog pristupa online šopingiranju

Pandemija koronavirusa ostavila je traga na modnoj industriji, a u protekloj godini brojne modne kuće trudile se su doprijeti do zaljubljenika u modu na razne načine kako bi njihovo poslovanje nastavilo ići uzlaznom putanjom. Među brojnim renomiranim imenima, svojom strategijom posebno se izdvojio talijanski brend Gucci koji je nedavno predstavio novu beauty i modnu kampanju sa slavnim licima u glavnoj ulozi. Usto, luksuzna modna kuća udružila je snage s tvrtkom Genies ne bi li kupcima omogućila da odjeću isprobavaju putem avatara, zbog čega je ubrzo postala omiljena među milenijalcima i generacijom Z te zaradila titulu najpopularnijeg brenda 2020. godine…

Prošla godina promijenila je način na koji šopingiramo i istražujemo modne novitete, a jedan od brendova koji je posvetio puno pažnje iskustvu kupovine putem interneta je i Gucci.

Prema istraživanju globalne platforme Luxe Digital, talijanska modna kuća zaradila je titulu najpopularnijeg luksuznog brenda 2020. godine među milenijcima i generacijom Z.

@feliciathegoat

Sigurno se pitate u čemu se, osim u senzacionalnim kreacijama, krije tajna uspjeha ovog legendarnog imena, posebice u vrijeme pandemije koronavirusa koja je itekako ostavila traga na modnoj industriji.

Naime, Gucci je lani, pod vodstvom kreativnog direktora Alessandra Michelea, predstavio novu modnu kampanju ‘Life Of A Rock Star’ u kojoj glavnu ulogu igraju slavna lica, poput glazbenika Iggyja Dopa, A$AP Rockyja i Tylera The Creatora.

@feliciathegoat

Genijalac koji stoji iza senzacionalnih vizuala kroz njih je htio propagirati zabavu koliko i dozu ekscentričnosti: ‘Iako su u potpunosti različiti, njihova opsesija imidžem ih postavlja u određeno bratstvo. Lijepo je vidjeti ova tri različita, a opet ista muškarca u zajedničkom okruženju’.

Ipak, tu nije bio kraj suradnji s nekim od najuspješnijih slavnih imena današnjice. Za nedavnu kampanju Gucci Beautyja u ulozi modela našli su se pjevačica Lana del Rey i glumac Jared Leto, a jedan od najvećih ambasadora talijanskog brenda je i obožavani glazbenik Harry Styles.

@gucci

Alessandro Michele, koji već pet godina obnaša funkciju kreativnog direktora Guccija, od prvog dana promiče rodno neutralnu modu. Upravo je bivši član grupe One Direction jedna od njegovih muza te ga rado odijeva haljine i druge komade koji se inače pripisuju samo ženama.

Također, u većini modnih kampanja brenda Gucci muški i ženski modeli nose identične kreacije, čime se stavlja naglasak na uniseks modu, rodnu neutralnost i ‘šaranje’ među stilovima.

@alessandro_michele

Osim proslavljenim imenima i kreacijama koje pomiču granice mode, talijanska kuća zaradila je simpatije mlađe populacije angažmanom na društvenim mrežama i kreativnim pristupom online šopingu, piše WWD.

Istraživanja su pokazala da nove generacije ne kupuju samo proizvod već i iskustvo te vrijednosti koje brend promovira. U slučaju Guccija, riječ je o autentičnosti i inkluzivnosti, a kupovina njihovih kreacija putem interneta postala je inovativna zahvaljujući suradnji s tvrtkom Genies.

@gucci

Rezultat udruživanja snaga ovih dviju kompanija je platforma koja kupcima omogućuje da odjeću isprobavaju putem avatara iz vlastitog doma i tako dobiju uvid kako će im pojedini odjevni komad pristajati.

Zanimljivo je istaknuti da se Gucci, u odnosu na svoje konkurente, iznimno angažirao na društvenim mrežama i tako se povezao sa zaljubljenicima u modu.

@gucci

Uspjeh njihovog marketinškog pothvata najbolje potvrđuje podatak da se na društvenim mrežama ime ovog brenda u prosjeku spomene više od 11 milijuna puta mjesečno.

Ako je suditi po navedenom, ključ uspjeha luksuznih modnih brendova u ovom izazovnom dobu nije samo u jedinstvenim kreacijama koje oduzimaju dah, već i u pomno osmišljenoj marketinškoj strategiji koja odašilje snažnu poruku i gura granice mode kroz društvenu angažiranost.

Foto: Instagram



HZZO
Merkur


hogwarts

Slični članci