Make your day different

Logo Cover

Lacoste proširuje svoju olfaktornu garderobu novim mirisom za muškarce koji odražava nepogrješiv identitet i odvažnu osobnost brenda

Od prve polo majice i logotipa odjeće do prvog stroja za čelične rekete i teniske loptice, marka Lacoste i njezin osnivač bili su pioniri. René Lacoste bio je uporan prvak i strastveni izumitelj, često ‘original’ u izvornom smislu. Ova jedna riječ, u svim svojim nijansama, evocira njegove mnoge aspekte i talente.

Simbol francuske elegancije od 1933., Lacoste poštuje naslijeđe svog osnivača više od devedeset godina. Kombinirajući tradicionalno s ultra-modernim, ovaj modno-sportski brend preispituje svoje kodove s kreativnošću i inventivnošću, s ikoničnim krokodilom – čvrstim favoritom u cijelom svijetu – kao glavnom figurom.

Iako su mirisi već dugo dio svemira Lacoste, brend proširuje svoju olfaktornu garderobu originalnom kreacijom koja odražava njegov nepogrešivi identitet i slavi njegovu odvažnu, snažnu osobnost. Zato je predstavljen novi miris: Lacoste Original.

 

 

Novitet u svijet brenda Lacoste

Suptilan naklon Lacoste Original mirisu lansiranom 1984., ovaj novi miris označava prvu suradnju između Lacostea i Interparfumsa, utjelovljujući autentičnost i inovativnost. Elegantno otkrivajući sve ikonske kodove brenda, dodaje neočekivanu i iznenađujuću dimenziju svom olfaktornom svemiru, ispisujući prvo poglavlje inspirativne, neispričane priče.

Dizajn sa statusom

Elegantna, bezvremenska i kultna, Lacoste Original bočica prirodni je produžetak DNA brenda sa svojim legendarnim zelenim i bijelim nijansama koje dominiraju izgledom. Njegova debela, prozirna staklena silueta utjelovljuje prepoznatljivu eleganciju sa zaobljenim ramenima, tankim lakiranim čepom i suptilnim crnim i srebrnim detaljima. Krokodil – ikoničan amblem marke – utisnut je na čep i etiketu boce. U međuvremenu, kutija sadrži iste kodove i detalje kao i bočica, u savršenom pravokutniku s modernom grafikom.

 

 

Sofisticirana olfaktivna kompozicija

Stil i pokret: ove dvije dimenzije tako drage Lacosteu vodile su glavnu parfumerku Anne Flipo i parfumera Tanguya Guesneta u stvaranju parfemske vode Lacoste Original. ‘Kao brend, Lacoste spaja bezvremensku svježinu s kreativnim ludilom. Ideja iza ovog sofisticiranog mirisa je izraziti pokret u svim njegovim oblicima u jedinstvenoj, snažnoj kreaciji’, istaknula je Anne Flipo.

Ovo jedinstveno partnerstvo iskustva i spontanosti rezultiralo je dinamičnom i modernom drvenasto-jantarno-fougère kombinacijom. ‘Anne i ja radili smo na citrusnoj svježini s vatrenim začinima kako bismo prenijeli kretanje u ovom mirisu. Pikantne note bergamota, u kombinaciji sa živošću kardamoma i ružičastog papra, čine ga vrlo dinamičnim i modernim mirisom’, izjavio je Tanguy Guesnet.

Lacoste Original otvara se intenzivnom, pikantnom svježinom bergamota, pojačanom pikantnim akcentima ružičastog papra i kardamoma. Ove eksplozivne gornje note ustupaju mjesto eleganciji lavande i muškatne kadulje, koje čine intenzivno aromatično srce.

U bazi, senzualna sandalovina i moćni pačuli postavljaju temelje snažnog mirisa koji spaja umirujući amber sa zaraznom tonkom.

Dinamičan, moderan i izaziva ovisnost, Lacoste Origianal mirisni je izraz uzvišene kreativnosti, slobode kretanja i francuske elegancije, zaštitnih znakova svih Lacoste kreacija.

 

 

 

Očiti ambasador

 

Pierre Niney, tridesetpetogodišnji francuski glumac, redatelj, producent i scenarist pridružio se Lacosteovoj obitelji ambasadora u ožujku! Talentirani glumac s jedanaest godina, pridružio se Conservatoire National Supérieur d’Art Dramatique, prije nego što je postao najmlađi član Comédie-Française u dobi od dvadeset i jedne godine.

 

Pierre Niney pojavio se u više od četrdeset filmova i televizijskih serija te je bio nominiran za trinaest filmskih nagrada, od kojih je osvojio pet. Također je najmlađi dobitnik Césara za najboljeg glumca.

Od djetinjstva, Pierre Niney je imao prirodnu sklonost prema Lacosteu. Krokodil mu evocira mnoge osobne uspomene, kao i važne trenutke u njegovoj karijeri.

‘Lacoste je brend koji jako volim i bio je dio mog života i stila u nekoliko različitih točaka. Postiže savršenu ravnotežu između bezvremenosti i modernosti i uspijeva biti međugeneracijski: moj otac i ja uvijek smo nosili ovaj krokodil, jamstvo stila. Također mi je ukazao svoje povjerenje od mojih prvih filmova i za moju prvu produkciju, seriju Casting(s). Drago mi je što sam zaštitno lice ove legendarne francuske marke’, rekao je Pierre Niney.

Ova ambasadorska uloga bila je očit izbor i za Lacoste i za glumca, koji ima poseban smisao za stil i modu: Pierre Niney savršeno je utjelovljenje francuske elegancije, suptilan spoj opuštenog šika, šarma i humora. Iz istih razloga, on je i prirodno lice novog mirisa Lacoste Original, olfaktornog utjelovljenja jedinstvenih temeljnih vrijednosti brenda.

 

 

Snažna kampanja

Proizvedena u suradnji s BETC-om i u režiji Jérémiea Levypona, kampanja izražava svu modernost i originalnost LACOSTE ORIGINAL-a kroz neočekivano i iznenađujuće kinematografsko djelo Pierrea Nineya, koji igra samog sebe u glavnoj ulozi.

Glumac i novinar u predvorju hotela. Još jedno posljednje pitanje za kraj intervjua: ‘Pierre, jednom riječju da se opišeš?” Zalutalim pogledom glumac zaranja u svoja sjećanja kako bi se pokušao definirati. Spontano, puno ljubavi, impulzivno, neočekivano, tajanstveno, neobično, slobodno? Pierre se smiješi novinaru koji čeka odgovor. Jedna jedina riječ, koju on ne izgovori, pada mu na pamet: ‘original’.

U ovoj kampanji, Pierre Niney daje sav svoj glumački talent i utjelovljuje duh Lacoste Original muškarca, koji se ističe svojom kreativnošću, prihvaćajući svoju autentičnost i izražavajući svoju individualnost, uz eleganciju za početak.

Fotograf Thomas Lavelle savršeno je uhvatio ovaj duh u reklamnom vizualu za ovaj novi miris: Pierre Niney pozira u šik okruženju hotelske sobe s elegantnom siluetom, odlučnim pogledom i opuštenim stavom, izgledom koji savršeno utjelovljuje vrijednosti brenda i Lacoste Original miris.

 

Foto: Promo

 






Franck
hogwarts

Slični članci